The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Possessa on Sara Chafak. Minusta on uskomatonta, että hän antaa alastonkuvansa olla netissä. En tiedä saako sitä tänne laittaa, ihan siisti kuva, mutta itse kyllä haastaisin tuollaiset oikeuteen.
Jaa enpä tiiä miksi antaa olla. Saa lisää huomiota/ julkisuutta ? Mie en ymmärrä noita alastonkuvien julkisesti esittelyä,mutta se on vaan mun mielipide. Oli sitten muiden tai itselaittamia.
 
Mitäs teillä tapahtuu just nyt ?
Mä kuuntelen musaa samalla ku palstailen,bosse näkyy tulevan telkkarista, vaikka kukaan ei kato kyseistä ohjelmaa.
Mies pelailee tabulla. :)
Poika syö uunikalaa leivän sun muitten juttujen kanssa, tyttö kaverinsa kanssa viuhahtelee edestakaisin en tiijä mitä tekevät mutta hauskaa näyttää olevan ja pienimmäinen tyttöni maalailee vesiväreillä kaikenmuotoisia ja värisiä sydämmiä tuossa vieressä.
:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Etkö meinaa ees herkutella, hyvää ruokaa ?
ei ole tullu mieleenkään.
Höpön höpö taas :). Jokaisessa päivässä on omat hienoutensa ja siinä omassa synttäripäivässä vallankin, että on yhden vuoden viisaampi ja komeampi ja kokeneempi ja muutenkin maan mainio tyyppi - jälleen kerran :)(y)
ihan oikeesti aion ohittaa koko päivän niinkun minkä tahansa päivän. :oops:
 
Mitäs teillä tapahtuu just nyt ?
Mä kuuntelen musaa samalla ku palstailen,bosse näkyy tulevan telkkarista, vaikka kukaan ei kato kyseistä ohjelmaa.
Mies pelailee tabulla. :)
Mä kattelen ja fiilistelen tirpanan kanssa Vain Elämää- proggista - oikeesti me molemmat yritetään osata olla ilman keskimmäisen läsnäoloa, poika lähti yökyläilemään - saatettiin tossa vähän aika sitten tuo tuikkiva silmänen kaveri :). Esikoinen on huoneessaan kuuntelemassa musaa ja vielä tovin pelaamassa koneella. Kohta kuulema lyöttäytyy meijen seuraan tähän sohvalle lekottelemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä