Kuka väitti, että mä oon ihminen?Mikäs immeinen meille iltoja toivottelee, yleensä mennään karkuun meikäläisiä
Kuka väitti, että mä oon ihminen?Mikäs immeinen meille iltoja toivottelee, yleensä mennään karkuun meikäläisiä
minä ainaki.Kuka väitti, että mä oon ihminen?
Koska olisit tullu mulle sanomaan, että miksi en muistanut konetta tyhjentää.Miksei kukaan muistuttanut että piti laittaa pesukone käyntiin
Sitten käsitin väärin, mutta silti, suvakki on pesiytynyt suomennokseen näistä mamukeskusteluista. Vai olenko väärässä?Olipa Skyr hyvää.
Mie luulin että under domessa tarkoitti suvakilla vain sitä talon entistä asukasta eikä niitä kaikkia ?
Iltaa menninkäiset!
On se nyt joKoska olisit tullu mulle sanomaan, että miksi en muistanut konetta tyhjentää.
Jolloin on molemmin puolin parempi, että kone ei ole edes päällä.
Ohhoh! Eihän se edes sovi siihen käyttöön. Muistaakseni englanniksi ne oli jotain "part of the skinship".Under the Domessa "suvakit" ovat sellaisia käännynnäisiä, jotka palvelee "kuningatarta". En tajua, miten suomentaja on voinut moista sanaa edes käyttää.
Et voi tietää kun et oo nähnyt! Saatan olla menninkäinen.minä ainaki.
Ota pyykit poisOn se nyt jo
Muistuttakaa että muistan ottaa pyykit poiskin
Miekin voin olla vääräss, mutta niin mie ymmärsin. Siinä oot oikeessa, suvakki sanaa viljellään.Sitten käsitin väärin, mutta silti, suvakki on pesiytynyt suomennokseen näistä mamukeskusteluista. Vai olenko väärässä?
Enpäs kieriskellytMitäs kieriskelet siellä suklaakastikkeessa, ei ihme et kotiaskareetkin unohtuu...
Toi biisi on ihan kiva, mut Yöstä en niin välitä. Tai siis Lindholm on ällöttävä eikä osaa laulaa, toi toinen on ihan ok.
Voithan sä sen vielä laittaa, jos asut omakotitalossa.Miksei kukaan muistuttanut että piti laittaa pesukone käyntiin
Ei vielä voi kesken ohjelmanOta pyykit pois
Etpä tietenkään, et...Enpäs kieriskellyt
En asu mutta laitoin siltiVoithan sä sen vielä laittaa, jos asut omakotitalossa.
En.Etpä tietenkään, et...
näytäs kuva korvistas, ettei ole semmoset niinkun mr. spokilla.Et voi tietää kun et oo nähnyt! Saatan olla menninkäinen.
Älä, älä tommoista edes kysy.osaan juu, voisit samalla opettaa tuon kadonneen juopottelun taidon.
Toi "toinen" on nykyajan parhaita säveltäjiä ja sanoittajia.Toi biisi on ihan kiva, mut Yöstä en niin välitä. Tai siis Lindholm on ällöttävä eikä osaa laulaa, toi toinen on ihan ok.