The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jossain on ihminen, jolla pian pamahtaa otsasuoni. Jaksamista sille ihmiselle, kunnes orjasopimuksen määräaikaisuus loppuu. Terkkuja yhdelle mun pomoista, jolla on ilmeisesti nyt hermoromahdus ovella. En uskalla suoraan sille sanoa, ettei se provosoidu lisää. T. Joku joka sai just aika vihaisen viestin, kun ei pääse töihin, vaikkei sopimus edes velvoita
 
No tota nimeä yritin muistella, muistin että sukunimi alkoi H:lla, mutta mun aivokapasiteetti loppui siihen :D
Tekee edelleen Yön biisit. Silloin tällöin käy heidän kanssaan keikoillakin. Vähemmän vissiin nykyään. Jussihan kävi kohtuu syvällä, juutuubistakin löytyy videoita missä laulaa omia biisejänsä (Yön siis) tyyliin kitara (+sen soittaja) ja laulaja vitun kännissä kahdenkymmenen ihmisen baarissa. Musiikin opettajana toimi pitkän aikaa en tiedä mitä nyt tekee. On kuulemma siihen aikaan tehnyt vaikutuksen yläastelaisiin kun eka kertaa menivät musiikin tunnille ja no ei ne varmaan heti tunteneet mutta pikkuhiljaa hiffasivat että mitv, yön (ex) laulaja meidän musiikin opena!
 
Kai mä poistun näiden kipujeni kanssa unimasan valtakuntaan. Ihan niinku mun päänsärk vaan lisääntyis sen jälkeen ku otin pamin. Tiedä häntä, mutta musta ainaki tuntuu siltä..
Ihan oikeesti vaadit itselles sitä magneettikuvaa, myös pään kuvausta ja pian kans! En siis tahdo maalailla mitään piruja seinille, mutta kun mun lähipiirissä ollut aivokasvaintapaus, ja noi oireet kuulostaa vähän liian tutuilta... Varsinkin siis toi jumalaton päänsärky ja selkäkipu-yhdistelmä. Saat sitten mielenrauhan, KUN pääset kuvauksiin ja KUN mitään ei löydy.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Ihan oikeesti vaadit itselles sitä magneettikuvaa, myös pään kuvausta ja pian kans! En siis tahdo maalailla mitään piruja seinille, mutta kun mun lähipiirissä ollut aivokasvaintapaus, ja noi oireet kuulostaa vähän liian tutuilta... Varsinkin siis toi jumalaton päänsärky ja selkäkipu-yhdistelmä. Saat sitten mielenrauhan, KUN pääset kuvauksiin ja KUN mitään ei löydy.
Joo meinaan kyllä vaatia ja taidanpa muistuttaa herra tohtoria siitä että mun setä kuoli aivokasvaimeen reilu parikymppisenä. Tai hän lähti oman käden kautta ku ei kestäny enää kipuja.
 
Ihan oikeesti vaadit itselles sitä magneettikuvaa, myös pään kuvausta ja pian kans! En siis tahdo maalailla mitään piruja seinille, mutta kun mun lähipiirissä ollut aivokasvaintapaus, ja noi oireet kuulostaa vähän liian tutuilta... Varsinkin siis toi jumalaton päänsärky ja selkäkipu-yhdistelmä. Saat sitten mielenrauhan, KUN pääset kuvauksiin ja KUN mitään ei löydy.
Ite joskus aikoinaan oli pahat pääkivut niin menin yksityiselle ja otettiin magneettikuvat päästä. Ei näkynyt mitään (poikkeavaa :D ) mutta Yodan näköinen (ja ikäinen) naislääkäri sanoi että otetaan niskasta vielä röntgenit. Otettiin ja siinä näkyi syyt pääkipuihin, kaula ei taivu ollenkaan ja toisen puolen hermoradat ummessa. Noh, 800 euroa meni niihin magneettikuvauksiin mutta sainpahan mielenrauhan ja loppujen lopuksi syynkin pääkivuille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä