The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sauna <3

..kyllä mä oon tän pääni kanssa kyllä yks:alien::notworthy:..tai siis minkä pään, kun ei siinä pahemmin edes järki viihdy vaan pulassahan tuota sujuvasti olen tämän sydämeni kanssa, tämmönen tunnehörhö kun oon:oops:...sitä vaan toisinaan kuten tänään ja just nyt toivois että toi järki ymmärtäis tulla esiin ja vaikka asua korvien välissä tovin jos toisenkin, että olis semmosta kylmän varmaa järkeilyä mihin nojata ja tukeutua...

Mutta kun se on tätä höttöä:barefoot: :D

No, mua odotti iltapala :) - porkkanapalasia ja pähkinöitä sekä vaniljateetä ja tää kotijoukko <3. Harsin kasaan hissuksiin...


Mutta. On se vaan niin totta. Vaikka sattuukin, niin on se suuri.
Nimittäin.


Rakkaus <3 - siihen uskoen ja luottaen ja tukeutuen :)
 
Sainpas kärpäsen kiinni. :sneaky:
On pyörinyt täällä pari päivää.
Meilläkin näemmä pyörii täällä torppapörriäinen :) - jotenkin ihanan höperö tapaus :), surraa menemään miten sattuu, heittäytyy selälleen kesken ilmalennon ja sätkyttelee lattialla tovin ennen kuin kiepsahtaa jaloilleen ja kipittää pöpperöisenä patterin viekkuun...

Antaa surista ja pöristä, ei meidän eloa häiritse ollenkaan :)
 
Tuntuupa kivalta kun särkylääke alkaa vaikuttaa. :p

Pian voi syödäkin ja kiskoa röökin ja mennä saunaan. Ja uimaan. Paitsi että meren muta söi eilen mun "uimatossut". Pitäis kai hankkia paremmin kintuissa pysyvät, vaikka sellaiset neopreeniset.
 
Meilläkin näemmä pyörii täällä torppapörriäinen :) - jotenkin ihanan höperö tapaus :), surraa menemään miten sattuu, heittäytyy selälleen kesken ilmalennon ja sätkyttelee lattialla tovin ennen kuin kiepsahtaa jaloilleen ja kipittää pöpperöisenä patterin viekkuun...

Antaa surista ja pöristä, ei meidän eloa häiritse ollenkaan :)
En jaksanut sitä surinaa enää. Pörräsi koko ajan olkkarissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä