No napapiikkejä tietenkiMulla on niin monta piikittävää tuttua, ettei kestänyt sekuntiakaan keksiä mitä päätön piikittelee.
No napapiikkejä tietenkiMulla on niin monta piikittävää tuttua, ettei kestänyt sekuntiakaan keksiä mitä päätön piikittelee.
Oi, sulla olikin sitten asteen terhakkaampi tapausEn jaksanut sitä surinaa enää. Pörräsi koko ajan olkkarissa.
Herra Hotdog vaikuttaa hauskalta tyypiltä.Meilläkin näemmä pyörii täällä - jotenkin ihanan höperö tapaus , surraa menemään miten sattuu, heittäytyy selälleen ja sätkyttelee lattialla tovin ennen kuin kiepsahtaa jaloilleen ja kipittää pöpperöisenä viekkuun...
Antaa surista ja pöristä, ei eloa häiritse ollenkaan
Herra Hotdog vaikuttaa hauskalta tyypiltä.
Mitä tarviit? Voin heittää sulle.Mun tarvis mennä nappailee jotai nappia naamaa, mut ku millää jaksais liikkua.
Mä en oo viä päättäny otanko buranaa vai panacodiaMitä tarviit? Voin heittää sulle.
Et kai ollut liian kauan saunassa?pyörryttää
Älä ota nii kovii löylyi.pyörryttää
apteekista haet huomenna tippojaMulla tarvis olla jotain mömmöö silmään kun se rähmii
Et kai ollut liian kauan saunassa?
Älä ota nii kovii löylyi.
Eiks pyörryttämisen pitäis tuntua lähinnä päässä?pyörryttää
Täytyy varmaan hakea.apteekista haet huomenna tippoja
no missäs muualla.Eiks pyörryttämisen pitäis tuntua lähinnä päässä?
Soo soo *heristää sormea*
Kuva ei näy.Kävin apteekissa, mutten löytänyt muoviletkua tai sellaista puhalluspulloa. Kiltti myyjä kyllä etsi ja tonki kaikki laatikot läpi, muttei vain löytynyt. Sen sijaan ostin ruokakaupasta tämmösen!
Nami-nam! Hetken mietin, viittiikö törsäillä. Mut sit ajattelin, että kyllä mä kuiteski ostaisin kuuden euron drinkin, niin miksen tätä?
Kävin tänään s-marketissa, siellä laittoivat jo joulu karkkeja ja suklaata hylluihinMenen huomenna kauppaan ja hankin kaapit täyteen suklaata ja jäätelöä. Sit apteekkiin ja hankin kassillisen kaikenlaisia mömmöjä. Tulen nukkumaluukkuun niin jätän ovet auki. Tääl pitäis aamulla olla tungosta.
en sentään nukkunu sinne.Soo soo *heristää sormea*