Just kerkesin kirjottaa, että taidan käydä huome sen lääkärin jälkee heselläMä lähetän miehen ja muksun huomenna Heselounaalle
Just kerkesin kirjottaa, että taidan käydä huome sen lääkärin jälkee heselläMä lähetän miehen ja muksun huomenna Heselounaalle
Jokohan joku tois mulle sitä heseruokaa
Totta maar, lääkärissäkäyntipalkkio kuuluu asiaan.Just kerkesin kirjottaa, että taidan käydä huome sen lääkärin jälkee hesellä
Joo. Ja monta päivää tehny mieli heseruokaa, mut ku lähin on yli 20km päässä nii ei huvittais lähtee yksinää ajelee..Nälkäkö?
Veikkaan raappahousuja, kun tulee kylmät ilmatkin kohtaMekkojako tilasit?
Ainaki tässä tilanteessa, ko siellä ramppaa vähän väliäTotta maar, lääkärissäkäyntipalkkio kuuluu asiaan.
Siis sinä et päästänyt tätä hajuaEn se minä ollut...jos kysytään.
Niin osuva, että syyllistyit parissa minuutissa kaksinnaimiseen. Paheksun.Mömmö-Setä oiskos se hyvä nikki mulle?
Mömmöissä on voimaaNiin osuva, että syyllistyit parissa minuutissa kaksinnaimiseen. Paheksun.
Se oli pirkka.Siis sinä et päästänyt tätä hajua
kohtas syöksyy paikalle toinen nälkäkurki, eikun kirahvi.Joo. Ja monta päivää tehny mieli heseruokaa, mut ku lähin on yli 20km päässä nii ei huvittais lähtee yksinää ajelee..
Menen huomenna kauppaan ja hankin kaapit täyteen suklaata ja jäätelöä. Sit apteekkiin ja hankin kassillisen kaikenlaisia mömmöjä. Tulen nukkumaluukkuun niin jätän ovet auki. Tääl pitäis aamulla olla tungosta.Mömmöissä on voimaa
mistä semmosta saalaktritsatee
Älä unoha klementiinejä ja salmiakkejaMenen huomenna kauppaan ja hankin kaapit täyteen suklaata ja jäätelöä. Sit apteekkiin ja hankin kassillisen kaikenlaisia mömmöjä. Tulen nukkumaluukkuun niin jätän ovet auki. Tääl pitäis aamulla olla tungosta.
Tää on Yogi Tee. cittarissa on myös, prismassa ei löydä,ainakaan täältä.mistä semmosta saa
jaa se lukeekin tuolla, mutta minkä tehtaan tekemää.
Kosmetiikkaa ja luontaistuotteita.Mekkojako tilasit?
Älä unohda daim-kakkuaMenen huomenna kauppaan ja hankin kaapit täyteen suklaata ja jäätelöä. Sit apteekkiin ja hankin kassillisen kaikenlaisia mömmöjä. Tulen nukkumaluukkuun niin jätän ovet auki. Tääl pitäis aamulla olla tungosta.
Tuota teetä en oo viellä kokeillut.Noi Yogi teet ovat metkoja. Ainakin se sweet chili sopii kuin nenä päähän kun kurkkua aristaa ja on viluinen olo.
Mut onneks vaan korvat.kohta on niin kuuma sauna että siellä kärähtää korvat.