ei muuta sanottavaa just nyt.
Varpaita paleleekin, kiitos.
Paheksun mielihalutuhlailuakin
Noinko keturallaan asiat on?
Nii, kun en ollut täällä päinkään silloin ja kuva oli jo poistettu kun tulinNii myöhästyit
No mitä älämolöketjuja etusivulla nyt on?
ei muuta sanottavaa just nyt.
Ny tulee hetken uusintavilautus, kun makoilin nestepöhötyksissä ja mömmötokkurassa n. 1,5kk sitten puukotuksen jälkeisenä päivänäNii, kun en ollut täällä päinkään silloin ja kuva oli jo poistettu kun tulin
Mullakin on karkkeja ja suklaateja syömäti, oonkohan mä jotenkin sairas myös?Tänään mä vasta tajusin, että mun on pakko olla todella kipee. Mulla on ainaki viikon ollu 2 levyä suklaata, karkkia ja sipsejä kotona, enkä oo koskenukaan niihin, ku ei vaan oo tehny mieli syödä juuri mitään.
OhoTänään mä vasta tajusin, että mun on pakko olla todella kipee. Mulla on ainaki viikon ollu 2 levyä suklaata, karkkia ja sipsejä kotona, enkä oo koskenukaan niihin, ku ei vaan oo tehny mieli syödä juuri mitään.
Kehtaa, anna mennä vaaKehtaisikohan sitä popsia noi jugurttipäällysteiset namiskuukkelit....?
Ei tuossa nyt kauhean pahoja jälkiä ollut.Ny tulee hetken uusintavilautus, kun makoilin nestepöhötyksissä ja mömmötokkurassa n. 1,5kk sitten puukotuksen jälkeisenä päivänä
Kehtaa, mä syön daim namusia.Kehtaisikohan sitä popsia noi jugurttipäällysteiset namiskuukkelit....?
en viitti edes katella ettei katkee verisuoni päästä.No mitä älämolöketjuja etusivulla nyt on?
Ei tuossa nyt kauhean pahoja jälkiä ollut.
Eikä mömmötokkuraakaan huomaa, ehkä vähän uneliaan oloinen.