ahaOli rankka homma siivota majurin asunto
Säädetty miten sattuu ja tuskinpa virtauksia mittasivatOlipas miehet nopeita ...
Kävivät säätämässä ilmastointiventteeleitä,eipä menny homaan ku ehkä minuutti pari.
Mittasivat ainakin jotakin. Mutta enpä ymmärrä noista laitteista ja lukemista mitä luettelivat toisilleen. Paremmin kyllä tuntuu toimivan ku ennen.Säädetty miten sattuu ja tuskinpa virtauksia mittasivat
Ilmeisesti niillä oli suunnittelijan antamat säätöarvot, joihin venttiilit säätivätMittasivat ainakin jotakin. Mutta enpä ymmärrä noista laitteista ja lukemista mitä luettelivat toisilleen. Paremmin kyllä tuntuu toimivan ku ennen.
Ihmettelinkin eilen kun joku käveli sukset kädessä tonnepäin Arvelin että tulee oikeaa voimatreeniä tällä kelillä hiihtäessäKaivakaa sukset esiin ja ulos hiihtelemään
Kouvolassa hiihdetään jo – ensi vuonna Lahdessakin tähän aikaan? - ESS.fi
Okke, mä muuten syön ny rakettispagettia ja jauhelihakastikettaHyvää päivää!
Tänään on ollu raskas päivä mutta muuten ihan kiva,sain kuulla kivoja asioita itestäni tänää,tuli mukava fiilis.
Mää oo syöny vielä mitään...ei mulla kyllä olekaan mitään. Paitsi niitä nakkeja.Okke, mä muuten syön ny rakettispagettia ja jauhelihakastiketta
Mä en viitti erikseen ostaa ota rakettia, kun sitä ei pysty käyttämään jos tahtookin pitkää.Okke, mä muuten syön ny rakettispagettia ja jauhelihakastiketta
Nakki mainittu!!!Mää oo syöny vielä mitään...ei mulla kyllä olekaan mitään. Paitsi niitä nakkeja.
Mää melkein voisin arvata, mutta en ny arvaaNakki mainittu!!!
Montako minuuttia luulette menevän, että Nakki- setä ilmaantuu ketjuun?
AhaIlmeisesti niillä oli suunnittelijan antamat säätöarvot, joihin venttiilit säätivät
Se on sit nautittava nakkeja tänään.Mää oo syöny vielä mitään...ei mulla kyllä olekaan mitään. Paitsi niitä nakkeja.
En ostanut mekkoa, ostin vain korviksetMeinaatko ostaa mekon?
Ahavilautan 1,5 kk vanhaa
TASSÄ OLI LINKKI KUVAAN
Niih.Ei kyllä maistuis mutta muutakaan ole tähän hätään.Se on sit nautittava nakkeja tänään.
Niih.Ei kyllä maistuis mutta muutakaan ole tähän hätään.
Se on sit nautittava nakkeja tänään.
Eli tuhlausta.En ostanut mekkoa, ostin vain korvikset
Ei vaan vaihteluaEli tuhlausta.
Ei mies huomaa onko sinulla korviksia vai ei.
Sen huomaa taatusti onko sinulla mekko vai ei.
Paheksun mielihalutuhlailuakinEi vaan vaihtelua
Enpä muista koska olisin viimeksi ostanut.
Ei kenenkään miehen tarvitsekaan huomata, kunhan ostin muuten vaan kun kivat näin