ainakin tänään.Noinko keturallaan asiat on?
ainakin tänään.Noinko keturallaan asiat on?
Samaa vikaa täällä.Tänään mä vasta tajusin, että mun on pakko olla todella kipee. Mulla on ainaki viikon ollu 2 levyä suklaata, karkkia ja sipsejä kotona, enkä oo koskenukaan niihin, ku ei vaan oo tehny mieli syödä juuri mitään.
No tiedä kehtaako kun en ole ite niitä ostanut ees...mutta tuolla nyt huutelee jo kolmatta päivää että aukaise minutKehtaa, anna mennä vaa
No tiedä kehtaako kun en ole ite niitä ostanut ees...mutta tuolla nyt huutelee jo kolmatta päivää että aukaise minut
No tuo on jo vähän pahemman näköinen mutta paranee kuitenkinEikä toi operaatiokohtakaan ny pahalta näyttäny
Mut hapettimet ei parane vaan jatkavat tuhoutumistaan, joten ne todennäköisesti vaihdetaanNo tuo on jo vähän pahemman näköinen mutta paranee kuitenkin
Mul oli toi olo vähän samanlainen, sit se tosiaan vaan paheni ja hups keuhkoputkentulehdus ja kurkussaki oli peitteitä, mut se ei ees ollu kipee..Samaa vikaa täällä.
Ja nyt alkaa palaa päreet tähän tautiin. En tiä, mikä vitun hyppykuppa on, mutta kun lopetin relaksoivat ja tulehduskipulääkkeet, meni kaksi päivää ja mä olen taas lähes samalla tavalla raihnas. Keuhkokipu on vaan siirtynyt ylemmäs. Nyt juilii kurkkua, niskaa ja alahampaita ja on kokolailla "flunssainen olo" ilman kuumetta, köhää ja nuhaa.
Helvetin helvetti! Mä alkan pian uskoa että noi maahantunkijat tuoat tullessaan uusia tauteja mitä meillä ei vielä tunneta.
Tai sit mulla on syöpä. Tai keuhkoahtauma. Tai ainakin reuma.
Joo näin täältä olen lukenut. Toivottavasti tuo tapahtuis suht pianMut hapettimet ei parane vaan jatkavat tuhoutumistaan, joten ne todennäköisesti vaihdetaan
Mekkojako tilasit?Pah, molemmat tilaamani paketit ovat nyt smartpostissa.
Pitää käydä keskustassa.
Heips vähäksi aikaa.
Mulla on vielä muutamaksi päiväksi lääkkeitä, kokeilen niillä ja piipahtanen kiropraktikolla.Mul oli toi olo vähän samanlainen, sit se tosiaan vaan paheni ja hups keuhkoputkentulehdus ja kurkussaki oli peitteitä, mut se ei ees ollu kipee..
Nyt mulla on kutakuinkin samanlainen olo ku mulla oli sillon ku kävin ekan kerran lääkärillä, joka totes sen lukon + että mulla on vitullinen päänsärky. Mut huomenna ny uusiks.
Ehkä sunki pitäis mennä käymää?
*halaaruttaa pöpövaarasta huolimatta*Samaa vikaa täällä.
Ja nyt alkaa palaa päreet tähän tautiin. En tiä, mikä vitun hyppykuppa on, mutta kun lopetin relaksoivat ja tulehduskipulääkkeet, meni kaksi päivää ja mä olen taas lähes samalla tavalla raihnas. Keuhkokipu on vaan siirtynyt ylemmäs. Nyt juilii kurkkua, niskaa ja alahampaita ja on kokolailla "flunssainen olo" ilman kuumetta, köhää ja nuhaa.
Helvetin helvetti! Mä alkan pian uskoa että noi maahantunkijat tuoat tullessaan uusia tauteja mitä meillä ei vielä tunneta.
Tai sit mulla on syöpä. Tai keuhkoahtauma. Tai ainakin reuma.
Kampaviinerit on parhaitaTerveellinen päivällinen. Munakas, paistettua sipulia, pekonia ja croissant.
*halaaruttaa pöpövaarasta huolimatta*
..ootko sä käynyt lääkärissä? Joka tapauksessa - otahan iisisti siellä eli sairasta rauhassa. Älä lähde repimään itseäs ja voimias äärirajoille, vaan anna ja suo kropalles sen vaatima rauha. Sydänlihastulehdus mm. ei ole kiva kaveri... Jos et oo lääkärissä käynyt, niin käy. Aika monta tautia jyllää menemään ilman kuumettakin, ja voivat olla astetta vakavampiakin eli siihen kuumeeseen ei voi aina vain tuijotella.
Pikaista paranemista sulle *pus*
Mä oon sit mömmö-täti.Mömmö-Setä oiskos se hyvä nikki mulle?
Ollaan yhessäMä oon sit mömmö-täti.
*rutistan uudestaan*Kävin joo lääkärissä viikko sitten ja sain lääkketkin vaivaan. Mut se tässä on hassua, että kun olen duunissa ja hissukseen puuhailen, on olo parempi. Toki hengästyn ihan hiton nopsaan ja pulssi hakkaa kahta sataa... Sit kun vaan olen, sattuu kolme kertaa enemmän ja olo on ihan kuollut.
Tossa hyvä avatarMömmö-Setä oiskos se hyvä nikki mulle?
Mä lähetän miehen ja muksun huomenna HeselounaalleJokohan joku tois mulle sitä heseruokaa