Älä nyt enää vaihteleMinäkin vedän nappeja säännöllisesti. Mikä nikki mulle sopisi?
Älä nyt enää vaihteleMinäkin vedän nappeja säännöllisesti. Mikä nikki mulle sopisi?
En vaihda.Älä nyt enää vaihtele
Aina kun tottuu johonkin uuteen, se vaihtuuEn vaihda.
Aina kun tottuu johonkin uuteen, se vaihtuu
Eikös ne kaataneet jo kaikki? Jos on peijaiset menossa?Onkos se ruutis eksynyt hirvimettään vai missä se luuraa??
Tarkoitatko mekkoja?Aina kun tottuu johonkin uuteen, se vaihtuu
Tarkoitatko mekkoja?
No en minä tiedä kun en oo ollu paikalla niin pysy kärryllä.Eikös ne kaataneet jo kaikki? Jos on peijaiset menossa?
napit ei oo mitään. mä piikitän.
Meilläkin näemmä pyörii täällä torppapörriäinen - jotenkin ihanan höperö tapaus , surraa menemään miten sattuu, heittäytyy selälleen kesken ilmalennon ja sätkyttelee lattialla tovin ennen kuin kiepsahtaa jaloilleen ja kipittää pöpperöisenä patterin viekkuun...Sainpas kärpäsen kiinni.
On pyörinyt täällä pari päivää.
Mäki voisin ottaa yhen sellasen piikin, mitä sain sairaalassa sillon. Tulis uni ja lähtis tää päänsärky.napit ei oo mitään. mä piikitän.
Kosmetiikkaa ja luontaistuotteita.
En jaksanut sitä surinaa enää. Pörräsi koko ajan olkkarissa.Meilläkin näemmä pyörii täällä torppapörriäinen - jotenkin ihanan höperö tapaus , surraa menemään miten sattuu, heittäytyy selälleen kesken ilmalennon ja sätkyttelee lattialla tovin ennen kuin kiepsahtaa jaloilleen ja kipittää pöpperöisenä patterin viekkuun...
Antaa surista ja pöristä, ei meidän eloa häiritse ollenkaan
Meillä piikittää lasten isä. Mää tässä oon odotellu, josko periytyy, vai käviskö tuuri ja hyppäis molemmat poikaset yli.Mulla on niin monta piikittävää tuttua, ettei kestänyt sekuntiakaan keksiä mitä päätön piikittelee.
Nouu, en edes housuihin. Mies on metällä vielä ensi viikolle asti.Eli et saa melaa mekkoon