Vissiin on tilapäinen häiriö, monta kertaa näyttää virheilmoitus, sinulla ei ole oikeutta suorittaa tätä toimintoa.Olisko joku tilapäinen häiriö?
Pieruverkkarit on semmoinen vapaavalintainen käsite. Tekninen nimitys on ”kotioloissa käytettävä alavartaloa verhoava vaatekappaleeksi tulkittava, muu kuin pikkuhousut”.Mulla ei ole pieruverkkareita
On vaan pierukollareita tms mutta voiko niistä käyttää tuota nimeä kun ne ei ole verkkarit
Taisin leikata tämän kesän aikana vaan 3 kertaa vaikka on pieni "nurmikko"
ja nurmikko leikattu
OutoaVissiin on tilapäinen häiriö, monta kertaa näyttää virheilmoitus, sinulla ei ole oikeutta suorittaa tätä toimintoa.
Niinhän se on. Yhtä lailla vois olla vaan verkkarit tai ihan mitä vaan.Pieruverkkarit on semmoinen vapaavalintainen käsite. Tekninen nimitys on ”kotioloissa käytettävä alavartaloa verhoava vaatekappaleeksi tulkittava, muu kuin pikkuhousut”.
Niin on, kännykällä näköjään saan tykätä ainakin jonkin muun viestistä.Outoa
Ostin yks kerta hennesistä 2 kun oli alessa.Mää haluun jotain uusia pehmeitä neulepaitoja joihin on ihana kääriytyä,nytkin kauhee vilu
Sitten tuo syynäTais majurin viesti poistua samaan aikaan kuin yritin tykätä, siinä vissiin oli syy virheilmoituksesta.
Mitä vittu* mulla ei ole oikeutta suorittaa tätä toimintoa, ku yritin tykätä majurin viestistä? Mie en saa näköjään tykätä majurilta.
Olisko joku tilapäinen erektiohäiriö ylläpidon nörtillä?
Mä olen ihan oikeesti joutunu duunikseni pohtimaan ”pieruverkkariongelmaa”. Turhan monissa muodoissaan.Niinhän se on. Yhtä lailla vois olla vaan verkkarit tai ihan mitä vaan.
Kansankielessä pieruverkkarit
Kai ne pyörii jaloissaminä näköset ne kännikalsarit sitte on
Vilauttele vaan niin pääset lehteenKertokaa ny vielä että perseen vilauttelukin on muodissa, niin sittenhän mää olisin oikee muotiguru. Sit lopetan matalavyötäröisten housujen kiroamisenkin.
Hyvää iltaa teillekkinIltaa