Mää käytän välillä semmosiakin vaatteita mistä en tykkää, muttako rumat kuteet on niin mukavia päällä
Kotioloissa pieruverkkarit on aina muotia!No ihan sama - kyllähän niitä muotijuttuja nyt paremman puutteessa vilasee ja lukee ja kattoo kuvat , mutta siihen se mun osalta sitten jääkin.
Mä pukeudun just niin kuin pukeudun, kunhan fiilis ja liikkuminen tuntuu hyvältä ja oikeelta . Saman suon muillekin - ihan vapaasti omalla tyylillä
Ja - jos en kelpaa tämmöisenä ja omissa vaatteissani, niin aina voi mut käännyttää poiskin . Vielä ei niin ole käynyt eli sitä vissiin odotellessa
Mie käytän vaan sellaisia vaatteita mistä näkyy kaikki läpi,oli sitten muotia tai ei.
ahaJokohan sitä uskaltaisi taas ruveta reenailemaan ? Mie en oo voinnu kohta 2 viikkoon paneskelua kummempaa liikuntaa harrastaa .
Jos peppu on tarpeeks iso, niin sen erottaa kaukaa vaikkei haluaiskaanPepun vilauttelun ei tartte tulla muotiin. Kyl söpön pepun erottaa vaikka se olis verhottu säkkiin.
Mukava majuri
Mulla ei ole pieruverkkareitaKotioloissa pieruverkkarit!
Älä sie naurata perskules, kahvit on kohta ryntäillä.Tiedän
Onko nyt jotain lääkkeitä vaihdettu tai annettu uusiaTiedän
Onko nyt jotain lääkkeitä vaihdettu tai annettu uusia
Älä sie naurata perskules, kahvit on kohta ryntäillä.
Aha.Lopetettu joitakin
No mutta mua haitaa jos ryntäät palaa.Nii, ei se haittaa
Isket ne sitten lavuaariin kylmään veteenNo mutta mua haitaa jos ryntäät palaa.
kirahvihan sotkee ittensä valmiiks jäätelöllä. auttaiskohan tuo.Isket ne sitten lavuaariin kylmään veteen
Isket ne sitten talvella lumihankeen
Se on jo valmiiksi kylmääkirahvihan sotkee ittensä valmiiks jäätelöllä. auttaiskohan tuo.
Vois ehkä auttaa Pakasteessa onkin jäätelöä ja isäntähän voi auttaa sitten...kirahvihan sotkee ittensä valmiiks jäätelöllä. auttaiskohan tuo.
ja olihan tuolla semmonen kokovartalon foliopuku.Se on jo valmiiksi kylmää
ja olihan tuolla semmonen kokovartalon foliopuku.
Mitä vittu* mulla ei ole oikeutta suorittaa tätä toimintoa, ku yritin tykätä majurin viestistä? Mie en saa näköjään tykätä majurilta.