Kuuntelen tätä samalla. Tässäkään ei vaan ole sellaista yhtä kappaletta minkä nimeä en muista enkä miten se menee.
Muistan vaan sen olleen hyvä
Mulla on sama levy.Kuuntelen tätä samalla. Tässäkään ei vaan ole sellaista yhtä kappaletta minkä nimeä en muista enkä miten se menee.
Mulla on sama levy.
Mä olen niiiiin onnellinen, mun uusi uuni on mahtavan kuuma!!!
HienoaMä olen niiiiin onnellinen, mun uusi duuni on mahtavaa!!!
saunakin saattaa olla pian kuuma, muistin äsken sytyttää tulet sinne.mulla oli just hellanlevy kuumana.
Hyvä muisti, liian lyhyt vaansaunakin saattaa olla pian kuuma, muistin äsken sytyttää tulet sinne.
Vaikee sanoa olenko enempi onnellinen sinun puolestasi vai uusien alaistesi puolesta jotka saivat fiksun ja asiallisen Nartun pomokseen.Mä olen niiiiin onnellinen, mun uusi duuni on mahtavaa!!!
Majuri on ollut villillä päällä tänäänTUITUI
saunakin saattaa olla pian palanut, muistin äsken sytyttää tulet sinne.
Mä katselen ensi kesän mekkoja.
Saattaa olla että niin käypi.Onko tuollainen valkoinen mekko ensi kesänä käytössä jonain päivänä
Majuri on ollut villillä päällä tänään
Oi että - ihan huikeen hieno juttu ! Kaiken kesähessuilun ja jumalattomien saikutuspuhelinrumbailmoituksien jälkeen en voi olla kuin onnellinen sun puolestasi - oot niin todellakin ansainnut tämän eli myötätuuli jatkukoon elossasi <3Mä olen niiiiin onnellinen, mun uusi duuni on mahtavaa!!!