Pehmeetä meininkiä, hei, kaikille
!
Aurinko paistaa ja siellä on kiva syyskeli, tiesittekö sitä
? Aamulla karis muuten ne olemattomat unihiekkaset pois silmistä - kuka muuten on se, joka ryövää meikäläisen hattaralliset unikuvatukset tasan tarkkaan aina siinä aamuneljän hujakoilla itellensä
, ei ne mun unikuvat nyt niiiin hyviä ole, että ne kokonaan pitää itellensä rohmuta
.. - kun vilkas ulkolämpötilaa; vaan viis astetta lämpsää! Viilenee se, ihunaa (ja muistuttakaas mua sitten tästä hehkuttamisesta just silloin kun pompin tasajalkaa ja manailen viileää keliä
)
...
Toivottavasti sulla on ollut kiva tiistaipäivä
, mulla on ollut semmonen höttöisen leijuvaisen pirtsakka päivä
, mikä ei kylläkään johdu musta, vaan nuista ihanista työkavereista ja päivän aikana tavatuista ihmisistä, joiden pitäs vissiin mennä käväseen sekä optikolla että jollain "näin olen puhumatta ihan jonninjoutavia"- kurssille, kun rupes tulemaan yliannostusta överiüberylisanoista, mitä hourupäissänsä heittelivät mulle suunnattaviksi
...sanat olivat kauniita mutta osoite aivan metsässä
..
Jahka mä saan tässä sapuskan noille ihanaisille ipanoille valmiiksi ja heidät tyytyväisiksi niin sitten mä lähden hilpasemaan ja viipottamaan lenkille, on just semmonen olo että on pakko päästä hintsusti loiventamaan tätä hörhöpöwwöä
Mutta säkenöidään ja salamoidaan ja loistetaan timangeina tämä päivä loppuun asti
<3