The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää vaan. :) Aamulla oli kylmä ilma ja nyt on ihana aurinkoinen sää. Kyllä on kiva kun saa kehuja töissä. :)
Kahvikirahvi halaus, toivottavasti saat huomenna yhteyttä lastenvalvojaan ja apua.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kertokaa ny vielä että perseen vilauttelukin on muodissa, niin sittenhän mää olisin oikee muotiguru. Sit lopetan matalavyötäröisten housujen kiroamisenkin.
Muistelisin lukeneeni jostain noiden korkeavyötäröisten housujen tulevan kanssa muotiin joten ehkä niitä tulis enemmän kauppoihinkin.

Koitin kuuklettaa mutta löysin vaan tämän.

7 asiaa, joiden et olisi uskonut palaavan muotiin

1. Äitifarkut
Kainaloita kurotteleva farkkujen vyötärö ei ollut järin muodikas, kun lantiomalliset housut jyräsivät 2000-luvun vaihteessa. Nyt muutkin kuin äiti-ihmiset ovat hyväksyneet, että korkeavyötäröiset farkut ovat paitsi mukavat, mutta myös katu-uskottavat.

http://www.voice.fi/muotijakauneus/7-asiaa-joiden-et-olisi-uskonut-palaavan-muotiin/5/72160
 
Pehmeetä meininkiä, hei, kaikille :)!

Aurinko paistaa ja siellä on kiva syyskeli, tiesittekö sitä :)? Aamulla karis muuten ne olemattomat unihiekkaset pois silmistä - kuka muuten on se, joka ryövää meikäläisen hattaralliset unikuvatukset tasan tarkkaan aina siinä aamuneljän hujakoilla itellensä:unsure:, ei ne mun unikuvat nyt niiiin hyviä ole, että ne kokonaan pitää itellensä rohmuta:barefoot:.. - kun vilkas ulkolämpötilaa; vaan viis astetta lämpsää! Viilenee se, ihunaa (ja muistuttakaas mua sitten tästä hehkuttamisesta just silloin kun pompin tasajalkaa ja manailen viileää keliä :D):)...

Toivottavasti sulla on ollut kiva tiistaipäivä :), mulla on ollut semmonen höttöisen leijuvaisen pirtsakka päivä :), mikä ei kylläkään johdu musta, vaan nuista ihanista työkavereista ja päivän aikana tavatuista ihmisistä, joiden pitäs vissiin mennä käväseen sekä optikolla että jollain "näin olen puhumatta ihan jonninjoutavia"- kurssille, kun rupes tulemaan yliannostusta överiüberylisanoista, mitä hourupäissänsä heittelivät mulle suunnattaviksi:barefoot:...sanat olivat kauniita mutta osoite aivan metsässä:notworthy::alien:..

Jahka mä saan tässä sapuskan noille ihanaisille ipanoille valmiiksi ja heidät tyytyväisiksi niin sitten mä lähden hilpasemaan ja viipottamaan lenkille, on just semmonen olo että on pakko päästä hintsusti loiventamaan tätä hörhöpöwwöä :D

Mutta säkenöidään ja salamoidaan ja loistetaan timangeina tämä päivä loppuun asti :)<3

 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Joo tän syksyn muotiin ainaki kuuluu korkeavyötäröiset housut. Ja sit ilmeisesti pikkuhiljaa alkaa tulee taas leveet lahkeet muotiin.

Mua ei kyllä muoti kiinnosta ja kuljen niissä missä haluan, mut tuli mielee ku luin just jostain.
Niin määkin, mut se on vaan astetta hankalampaa jos kaikki itseä miellyttävät vaatteet poistuu valikoimista eikä löydä mitään päällepantavaa :eek:
 
Joo tän syksyn muotiin ainaki kuuluu korkeavyötäröiset housut. Ja sit ilmeisesti pikkuhiljaa alkaa tulee taas leveet lahkeet muotiin.

Mua ei kyllä muoti kiinnosta ja kuljen niissä missä haluan, mut tuli mielee ku luin just jostain.
No ihan sama - kyllähän niitä muotijuttuja nyt paremman puutteessa vilasee ja lukee ja kattoo kuvat :), mutta siihen se mun osalta sitten jääkin.

Mä pukeudun just niin kuin pukeudun, kunhan fiilis ja liikkuminen tuntuu hyvältä ja oikeelta :). Saman suon muillekin - ihan vapaasti omalla tyylillä :)

Ja - jos en kelpaa tämmöisenä ja omissa vaatteissani, niin aina voi mut käännyttää poiskin :). Vielä ei niin ole käynyt eli sitä vissiin odotellessa :D
 
Jokohan sitä uskaltaisi taas ruveta reenailemaan ? Mie en oo voinnu kohta 2 viikkoon kävelyä kummempaa liikuntaa harrastaa . :confused::(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä