HiukanTuskin . Joku ehkä hiukan huomionkipeä tai jotain.
HiukanTuskin . Joku ehkä hiukan huomionkipeä tai jotain.
En usko et on alottajan oma kuva siinä ketjussa.Tuskin . Joku ehkä hiukan huomionkipeä tai jotain.
mikä jottei, mielestäni varsin asiallinen kuva
Veikkaanpa ettei kovin kauan tuo ketju täällä ole
Mitäs jos tulis bannikinKjäh, jos sittenkin tälläisi nakukuvansa kun se kuitenkin pian poistetaan.
Ei osaa taas modet (sikäli mikäli täällä semmosia on) hoitaa hommaansa. *kukkahattuilee*
Ei voi tulla kun kun tuhersin kasvoja peittoon, osuin vahingossa nänniinkin. *pyhimys*Mitäs jos tulis bannikin
Ai niin mutta eihän täällä ole koskaan modeja
En siitä mitään sanonutkaan.mikä jottei, mielestäni varsin asiallinen kuva
tuo kuva oli asiallinen. minusta sellaista ei saa.En siitä mitään sanonutkaan.
Laitappa omas jos on asiallinen ketju
Yleensä vaan tuollaisilla ollut tapana poistua.
Tuokin voi olla.En usko et on alottajan oma kuva siinä ketjussa.
Oli hyvä kuvaEi voi tulla kun kun tuhersin kasvoja peittoon, osuin vahingossa nänniinkin. *pyhimys*
Kyllähän mun musta aukko-ketjuunki kävi jätkä kommentoimassa: ettei voi ottaa kantaa kun ei nähnyt kuvaa, ja käski olla jatkossa kiltistiMitäs jos tulis bannikin
Ai niin mutta eihän täällä ole koskaan modeja
Kiitos. Vaikka kuvasta pitää kiittää erästä herrashenkilöä.Oli hyvä kuva
Aika kiva kuvaEi voi tulla kun kun tuhersin kasvoja peittoon, osuin vahingossa nänniinkin. *pyhimys*
Ehtis ne hetken kuivahtaaPitäis ripustaa pyykit mut eipä taida enää pihalle kannattaa kun kaste nousee heti auringon laskettua.
No jos mä edes vessan matot, tuoksuvatpa raikkailta sit.Ehtis ne hetken kuivahtaa
Ja nyt alkoi tehdä mieli mato-ongelle.
kukakohan perkele käy täällä tiskiä tekemässä. 5 altaallista saa tiskata et pääsee sapuskaa tekeen.
Ja nyt alkoi tehdä mieli mato-ongelle.
kukakohan perkele käy täällä tiskiä tekemässä. 5 altaallista saa tiskata et pääsee sapuskaa tekeen.
Haisteletko sää niitä vessan mattoja?No jos mä edes vessan matot, tuoksuvatpa raikkailta sit.
tuossa on kyl ideaa. ja sit harvoin kun on vieraita niin ottaa sen yhden lautasen kaapista.Käytä sinäkin kertakäyttölautasia