tuo koskee vaan minua.ei saa puhua autoista
tuo koskee vaan minua.ei saa puhua autoista
eikös sulla ollu valmiina kaikista kuvia.Jaahas, sit vaan kaikki laittaan omaa alastonkuvaansa tohon yhteen ketjuun
No sehän riittää vallan mainiosti, jos on luonnonlahjakkuustais opinnot jäädä muutamaan harjotteluun jos oikein muistan sen kehumisista.
Mä laitoin omani viime suvena tähän ketjuun. Ei viitti jatkuvasti.Jaahas, sit vaan kaikki laittaan omaa alastonkuvaansa tohon yhteen ketjuun
On toki, mutta pidän ne vaan omana ilonanieikös sulla ollu valmiina kaikista kuvia.
Ja nyt kyllä lopetatte sen floodaamisen punatukkaisten naisten kuvilla. Mulla ei enää näyttö kestä nuolemista.
10 vuottakun on hauskaa niin aikakin rientää. 7 vuotta on enemmän tai vähemmän aikaa tullut täällä palstalla vietettyä, toisaalta, kai sen ajan ois voinut turhemminkin käyttää
Jaahas, sit vaan kaikki laittaan omaa alastonkuvaansa tohon yhteen ketjuun
Mun nakukuvia on ollut täällä ihan tarpeeksi.Jaahas, sit vaan kaikki laittaan omaa alastonkuvaansa tohon yhteen ketjuun
Eli mä vointuo koskee vaan minua.
mikä ihme tuo on. mullon vissiin sivistyksessä kaivoksen kokonen aukko ?Eli mä voin
hurrr-rrraaa
KröhömOn toki, mutta pidän ne vaan omana ilonani
No putous ohjelma tietysti ja sketsihahmotmikä ihme tuo on. mullon vissiin sivistyksessä kaivoksen kokonen aukko ?
no sitte. ohjelman nimen olen kuullu, mutten koskaan katellu.No putous ohjelma tietysti ja sketsihahmot
Sama.ei ole semmosia kuvia enkä laittais vaikka oliskin.
Toiset siitä tykkää, toiset ei.no sitte. ohjelman nimen olen kuullu, mutten koskaan katellu.
Tuskin . Joku ehkä hiukan huomionkipeä tai jotain.
Veikkaanpa ettei kovin kauan tuo ketju täällä ole