iso pää, vähän voimaa ja kotipaikka loimaa. joku paikallisten alkuasukkaitten keksimä juttu. no loimaalla pitäis mennä käymään päivällä.
Pojallamme Jaska Jokusella (sotu) on lupa matkustaa esim, isovanhempiensa (nimet ja sotut) kanssa Suomi-Japani-Suomi 10.6.-20.6. välisenä aikana.Mistäköhän pihkulasta mä alan selvitellä, millainen pperi pitää taiteilla -ja voiko sen tehdä itse vai pitääkö mennä jonnekin että saa jotain leimoja. Siis miehen tyttären äiti tarvitsee lapuskan että saa vielä tytön ulkomaanreissulle.
Kai tää sit on niin monimutkaista. En mäkään vissiin saa lähteä penskojen kanssa reissuun ellei eksä anna vastaavaa lapuskaa?
Kuulostaa helpolta. Mutkun ton paperin pitisi kelvata sit Virossa. Ne keksivät aina kaikenmaailman ihmeellisyyksiä...Pojallamme Jaska Jokusella (sotu) on lupa matkustaa esim, isovanhempiensa (nimet ja sotut) kanssa Suomi-Japani-Suomi 10.6.-20.6. välisenä aikana.
Lisäksi molempien vanhempien allekirjoitukset.
Voi kamala. Se on vihoviimeisiä paikkoja minne kukaan haluaaiso pää, vähän voimaa ja kotipaikka loimaa. joku paikallisten alkuasukkaitten keksimä juttu. no loimaalla pitäis mennä käymään päivällä.
Miksi tuollainen tarvitaan?Kuulostaa helpolta. Mutkun ton paperin pitisi kelvata sit Virossa. Ne keksivät aina kaikenmaailman ihmeellisyyksiä...
Mut yritetäänpä noin. Kahdella kielellä.
Kai siksi, ettei toinen vanhempi voi kaapata lasta ja muuttaa vaikka Syyriaan.Miksi tuollainen tarvitaan?
Eiks tää kelpaa, tai millä laivalla sitte yli meneekään niin sen laivayhtiön oma?Kai siksi, ettei toinen vanhempi voi kaapata lasta ja muuttaa vaikka Syyriaan.
Helpotti pääkipu muuten?iso pää, vähän voimaa ja kotipaikka loimaa. joku paikallisten alkuasukkaitten keksimä juttu. no loimaalla pitäis mennä käymään päivällä.
hyvin helpotti juu, nyt on ihan kun uudella päällä olis.Helpotti pääkipu muuten?
Joko lähetää? Sä voit leikkii et mä kaappasin sutjoku sais kaapata minut ja viedä ulkomaille, mielellään semmoseen paikkaan missä ei ole kylmää ja sateista.
Sopis mullekinjoku sais kaapata minut ja viedä ulkomaille, mielellään semmoseen paikkaan missä ei ole kylmää ja sateista.
ei ainakaan kannata tosissaan väittää tollasta. ei taitais olla kovin uskottavaa.Sä voit leikkii et mä kaappasin sut
Tai sitten sen miehen?eiks toi lupalapun värkkääminen ole sen lapsen äidin ongelma
ei jummarra miks tää on pudonnu tiibiin pöydälle
Sun olis eilen pitänyt laittaa se varapäähyvin helpotti juu, nyt on ihan kun uudella päällä olis.
Tinderi on joku treffisovellus kännykkään. Meinasin kerran hankkia, mut luin käyttöehdot, laitoin foliohatun päähän ja jätin koko paskan lataamattaoonkohan mä alamittanen sitte, en tosin tiedä mikä tuo tinderi on.
tässä minnekkään reffeille pääse ilman luuriakaan.Tinderi on joku treffisovellus kännykkään. Meinasin kerran hankkia, mut luin käyttöehdot, laitoin foliohatun päähän ja jätin koko paskan lataamatta