Ketkä mukaKävin myös miettimään niitä, jotka oli siinä edellisessä ketjussakin ne 3000 sivua
Ketkä mukaKävin myös miettimään niitä, jotka oli siinä edellisessä ketjussakin ne 3000 sivua
Sivuista se puhuKetkä muka
En mä tiedä, ko en osallistunu siihen edelliseen ollenkaan. Mut kai täällä joku on joka on sielläki kirjotellu Ruutis ainaki.Ketkä muka
Kiistän kaiken enkä ollu siellä päinkään *köhköh*En mä tiedä, ko en osallistunu siihen edelliseen ollenkaan. Mut kai täällä joku on joka on sielläki kirjotellu Ruutis ainaki.
Oh fuck, miksen oo tilannu bussilippuja ajoissa. Paluuvuorot loppuunmyyty
Mä olen ollut alusta asti, tosin ensin ilman nikkiä.Mä oon sentäs ollut tässä mukana ehkä "vaan" jotain 5000 sivua.
En muista kirjoitinko siihen ihan lopussa jotain vai enEn mä tiedä, ko en osallistunu siihen edelliseen ollenkaan. Mut kai täällä joku on joka on sielläki kirjotellu Ruutis ainaki.
Mää muistan sun ja tinkun rekisteröitymiset Tinkulla oli se persekärpänen sillon.En muista kirjoitinko siihen ihan lopussa jotain vai en
Harmaana tosin jos kirjoitin. Ketjun aikana tein nikin.
Mää muistan sun ja tinkun rekisteröitymiset Tinkulla oli se persekärpänen sillon.
Idioottia toimintaa.Nyt sitten.... Koko pakolaiskohun aiheuttaman myötähäpeän maksimaalinen multihuipentuma.
http://yle.fi/uutiset/lahden_vastaanottokeskuksen_liepeilla_protesti__yksi_sonnustautunut_ku_klux_klan_-asuun/8330927