The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistäköhän pihkulasta mä alan selvitellä, millainen pperi pitää taiteilla -ja voiko sen tehdä itse vai pitääkö mennä jonnekin että saa jotain leimoja. Siis miehen tyttären äiti tarvitsee lapuskan että saa vielä tytön ulkomaanreissulle.

Kai tää sit on niin monimutkaista. En mäkään vissiin saa lähteä penskojen kanssa reissuun ellei eksä anna vastaavaa lapuskaa? :eek:
Pojallamme Jaska Jokusella (sotu) on lupa matkustaa esim, isovanhempiensa (nimet ja sotut) kanssa Suomi-Japani-Suomi 10.6.-20.6. välisenä aikana.
Lisäksi molempien vanhempien allekirjoitukset.
(y)
 
Pojallamme Jaska Jokusella (sotu) on lupa matkustaa esim, isovanhempiensa (nimet ja sotut) kanssa Suomi-Japani-Suomi 10.6.-20.6. välisenä aikana.
Lisäksi molempien vanhempien allekirjoitukset.
(y)
Kuulostaa helpolta. Mutkun ton paperin pitisi kelvata sit Virossa. Ne keksivät aina kaikenmaailman ihmeellisyyksiä...

Mut yritetäänpä noin. Kahdella kielellä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Tästä voisi tulla jotain muuta mieleen :whistle:



Lähes kaikkien miesten Tinder-profiileissä ilmoitetaan yksi strateginen mitta: pituus. Se kerrotaan useimmiten, vaikka muuta esittelytekstiä ei olisi ollenkaan.

Juuso Puranen ei itse koe pituudella olevan merkitystä, mutta hän uskoo, että naisilla asia voi olla toisin.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1442976980354.html


– Joillekin naisille tuntuu olevan tärkeää, että mies on häntä pidempi. Ehkä tämän vuoksi mies haluaa ilmaista pituutensa heti alkuun, jottei asia nouse myöhemmin negatiivisessa valossa pinnalle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä