Soneran langoilla taas lihavia puluja? Pätkii koko ajan. Ehkä aika mennä nukkumaan.
Lihavia puluja on täälläkin. Aattelin tainnuttaa yhen ja kouluttaa kirjepuluksi, lähetän soneran aspaan palautetta: "pitäkää tunkkinne ja pulunne."Soneran langoilla taas lihavia puluja? Pätkii koko ajan. Ehkä aika mennä nukkumaan.
Nois titteleissä olis palstalla parantamisen varaa.tämä 2+ sivusto ilmoitti tuosta äsken
surffailisko vaan aivottmasti netissä?
Ihanaa, et palstalla saa heti tukea ja apua ongelmiinsa
olishan se, mää en juur muista saaneeniIhanaa, et palstalla saa heti tukea ja apua ongelmiinsa
Sulla ei selvästikään oo tarpeeks ongelmia.olishan se, mää en juur muista saaneeni
Missäs kyseinen routarouva muuten piileskelee? Toivottavasti on kaikki hyvinNois titteleissä olis palstalla parantamisen varaa.
Jos olet kirjoittanut tarpeeksi viestejä, niin olet tunnettu jäsen tai ainaskin aktiivinen jäsen vaikka et olis pariin vuoteen palstalla käynytkään.
Tykkäyksien kertyessä olis kiva olla vaik hauska jäsen. Tai nykyvaihtoehdoilla maksimissaan aktiivinen, tunnettu, tykätty, hauska ja ihana jäsen. Niinku routamisu.
Onk frukrut taas reissussa?olishan se, mää en juur muista saaneeni
sonera on tainnu kaivaa kaikki piuhasa jo maahan eli jos yhteydet pätkii niin syyllisiä on madot
ddr nauhoineen voinee vahvistaa
mistä arvasit? se on siellä sun seudulla nyOnk frukrut taas reissussa?
Tarkista ja kuuntele: Mikä oli Suomen listaykkösenä, kun sinä synnyit?
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1442969435567.html?utm_campaign=tf-IS&utm_medium=tf-desktop&utm_term=1&utm_source=huuto.net&utm_content=site
On välillä täällä käynyt ja kaikki on kunnossaMissäs kyseinen routarouva muuten piileskelee? Toivottavasti on kaikki hyvin
Hengaa mun hoodeilla. Fiksu nainen toi sun rouvasimistä arvasit? se on siellä sun seudulla ny
oli ristuksen iso hitti mun nuoruudessa
mun oli Sonny & Cher - Little ManMun synttäribiisi oli joku pyssyjen ja ruusujen kapale, nevöhööf. Puolikkaan syntäribiisit oli ainaki kaikki ihan paskoja, poika saunoo, selvä päivä, ihanaa leijonat ihanaa yms shaissea.
Tykkään kyllä tosta biisistä. Muutenkin eput on ihan jees, tykkään niiden sanoituksistaoli ristuksen iso hitti mun nuoruudessa
eli viime kesänä
Ootte siis ruutiksen kanssa samoihin aikoihin syntynymulle osu tollanen
Sonny and Cher: Little Man