The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.


Vihastunut brittivaimo päätti jättää miehensä näkyvällä tavalla. Hän kirjoitti tuohtuneen viestinsä noin 5,5 metrin levyiseen ja kolme metriä korkeaan mainostauluun.

Sheffieldissä Etelä-Yorkshiressa kulkevalla moottoritiellä risteilee päivittäin tuhansia autoja ja muuta liikennettä. Reitti ruuhkautuu lähes joka päivä runsaasta työmatkaliikenteestä.

:whistle:
 
Mä aloin raahata kesävaatteita ullakolle ja talvivaatteita alas. Ja samalla törmäsin taas niihin juttuihin mitkä mun piti laittaa myyntiin jo keväällä saman ruljanssin aikana. Kuinka laiska sitä voi ollakaan?
 
Mulla on tyynyongelma. Selällään kun nukkuu, ei tyyny oo lainkaan hyvä. Kyljellään taas ois tarpeen mutta kuka sitä muka unissaan kääntyessään älyää moisen päänsä alle hamuta? Pitäis kai liimata kummallekin korvalle kiinni. (n)
Mun on aina vaikea löytää hyvää tyynyä kun monet on niin korkeita ja kun niissä on se "irtonainen" täyte. Sehän menee tyynyn sisällä miten sattuu. Sellanen kiinteä täyte olis paljon parempi. Parissa vanhassa tyynyssä sellanen onkin.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Hups :whistle:




On toistaiseksi epäselvää, mitä Victorialle ja hänen housuilleen oli käynyt juhlissa, mutta mitä ilmeisimmin tapaus nolostutti 41-vuotiasta muotisuunnittelijaa, joka olisi varmasti halunnut yksivuotisjuhlista muistettavan jotain aivan muuta kuin märkä läntti hänen housujensa haarovälissä :ROFLMAO:
 
:(

K-Supermarketeissa on Ben & Jerrys jäätelöt kivassa tarjouksessa. Mut eipä oo meidän kodin lähellä moista kauppaa. Eivät taida pysyä sulana kun kymmenien kilometrien päästä kuljettaa.

Tää on melkein niinkuin syrjintää minusta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä