Mitä se sinne päin oliOlikos teillä tyynyt hyvin? HÄH?
Otin jo muute aamumömmötkin
Mul oli tyyny päin persettä
Mulla oli ihan hyvin mutta ei päin persettä
Mitä se sinne päin oliOlikos teillä tyynyt hyvin? HÄH?
Kokeile ens kerran laittaa se tyyny pään alle, on mukavampi nukkua ko tyyny perseessä.Olikos teillä tyynyt hyvin? HÄH?
Mun on aina vaikea löytää hyvää tyynyä kun monet on niin korkeita ja kun niissä on se "irtonainen" täyte. Sehän menee tyynyn sisällä miten sattuu. Sellanen kiinteä täyte olis paljon parempi. Parissa vanhassa tyynyssä sellanen onkin.Mulla on tyynyongelma. Selällään kun nukkuu, ei tyyny oo lainkaan hyvä. Kyljellään taas ois tarpeen mutta kuka sitä muka unissaan kääntyessään älyää moisen päänsä alle hamuta? Pitäis kai liimata kummallekin korvalle kiinni.
Joissain jutuissa on lukenut että voi laittaa tyynyä lantion alle tietyssä tilanteessa mutta se ei liittynyt nukkumiseenKokeile ens kerran laittaa se tyyny pään alle, on mukavampi nukkua ko tyyny perseessä.
Et ole laiska, olet vain unohtanut asianMä aloin raahata kesävaatteita ullakolle ja talvivaatteita alas. Ja samalla törmäsin taas niihin juttuihin mitkä mun piti laittaa myyntiin jo keväällä saman ruljanssin aikana. Kuinka laiska sitä voi ollakaan?
Kokeile ens kerran laittaa se tyyny pään alle, on mukavampi nukkua ko tyyny perseessä.
Periaatteessa kaikilla taitaa olla vähän sinne päin tai ainakin sinne suuntaan tyynyEi se persiissä ollu
Vaan vain päin
@krut voisi hankkia frukrutillehttp://www.corset-story-fi.com/pitka-musta-vyotaroa-muokkaava-korsetti-wt-122.html
Tomnen ois ylimääräisenä. Kirppispalstalla en huhuile etteivät kaikenmaailman pervot saa mun tietoja
Eihän sitä nyt ilman tyynyä voi nukkuamä käytän tyynyä hyvin vähän missäänpäin.
kyllä mä ainakin voinEihän sitä nyt ilman tyynyä voi nukkua
Mulla tulis niskat kipeäksi ilman tyynyä jos niskan alla ei olis mitäänkyllä mä ainakin voin
voin mä sen laittaa pään kohdalle muttei se mitään vaikuta.
Jaahas, nyt ämpäri koittaa vaan omin päiten ilmottaa koska se haluaa lapsen palauttaa. Nyt on karissu viimenenkin hienovarasuus kysyä onko ok jos poikanen olis siellä vähän pidempään
Mennään kimpassa.voiskohan joku käydä opettamassa ämpärille vaikka jonkinlaisia tapoja.
Ei tänä vuonna tartte talvivaatteita, pakkaset tulee vasta helmikuussaMä aloin raahata kesävaatteita ullakolle ja talvivaatteita alas. Ja samalla törmäsin taas niihin juttuihin mitkä mun piti laittaa myyntiin jo keväällä saman ruljanssin aikana. Kuinka laiska sitä voi ollakaan?
kylmälaukku kauppareissulle mukaan ?
K-Supermarketeissa on Ben & Jerrys jäätelöt kivassa tarjouksessa. Mut eipä oo meidän kodin lähellä moista kauppaa. Eivät taida pysyä sulana kun kymmenien kilometrien päästä kuljettaa.
Tää on melkein niinkuin syrjintää minusta.
hoida sä puheet ja mä muun.Mennään kimpassa.
Sinne vielä kylmäkalleja vai mitä ne on oikealta nimeltään ne pullotkylmälaukku kauppareissulle mukaan ?