The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vittujen persepillu nyt taas tätä elämää. Miten paskaa se on, että lapsi saa niskoilleen vittumaisen sairauden, joka ensin lähes tappaa ja kun ei tappanutkaan, niin kuitenkin vammauttaa loppuiäksi. Ja sitten se uusii, samalla kun paskat kusipäät porskuttaa terveinä eteenpäin.
 
Ai fiil juu sister.

Olin tos kahvilassa ihan kaikessa rauhassa lukemassa päivän lehteä. Paikalle ampuu kolmen naisen seurue joiden elämäntehtävä on pitää satanallista meteliä. Yks ottaa oman lehden ja leväyttää sen pöydälle siten, et puolet mun lehdestäni jää alle. Eikä edes lue sitä vaan keskittyy älämölöön puhelimessa ja kavereidensa kanssa.
Saako raskaana olevalta naiselta kysyä, että tahdotko turpaasi?
Jos kyseessä olis ollu lauma miehiä niin olisin lyönyt kummemmin kyselemättä.
Eikä tässä vielä kaikki: pariskunnan poistuttua se mummo hyökkäs mun kimppuun ja pilas viimeiset kymmenen minuuttia mahdollisuuksistani tehokkaaseen työskentelyyn. Ei tullu essee valmiiks, sen sijaan sain tietää, kuinka historia ei oo oikein tyypillinen oppiaine naisille ja tuskin historia naisia kiinnostaakaan, ja kuinka hänen eräs asiakas joskus myös kävi lukiota ja joutui uusimaan äidinkielen kirjoitukset.
 
pakastealtaan kalapuikoissa ei taida olla kalaa kuin nimeksi mutta kalapullat :love:
Eikä tässä vielä kaikki: pariskunnan poistuttua se mummo hyökkäs mun kimppuun ja pilas viimeiset kymmenen minuuttia mahdollisuuksistani tehokkaaseen työskentelyyn. Ei tullu essee valmiiks, sen sijaan sain tietää, kuinka historia ei oo oikein tyypillinen oppiaine naisille ja tuskin historia naisia kiinnostaakaan, ja kuinka hänen eräs asiakas joskus myös kävi lukiota ja joutui uusimaan äidinkielen kirjoitukset.
mummo oli oikeassa, naisille tyypillisiä (ja hyvin soveltuvia) oppiaineita on tyttöjen käsityöt, kotitalous ja terveystieto
 
Eikä tässä vielä kaikki: pariskunnan poistuttua se mummo hyökkäs mun kimppuun ja pilas viimeiset kymmenen minuuttia mahdollisuuksistani tehokkaaseen työskentelyyn. Ei tullu essee valmiiks, sen sijaan sain tietää, kuinka historia ei oo oikein tyypillinen oppiaine naisille ja tuskin historia naisia kiinnostaakaan, ja kuinka hänen eräs asiakas joskus myös kävi lukiota ja joutui uusimaan äidinkielen kirjoitukset.
Hyvin osas kannustaa :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä