NihViimeksi ku Kyöpeli komensi mut nurkkaan niin sinne ei saanu ottaa mukaan sarjakuvia, olutta tai muutakaan kivaa.
NihViimeksi ku Kyöpeli komensi mut nurkkaan niin sinne ei saanu ottaa mukaan sarjakuvia, olutta tai muutakaan kivaa.
No toisaalta joo..mut sais nuokin kalaa syödä.No eikse oo hyvä vaan?
Kalapuikkoja?No toisaalta joo..mut sais nuokin kalaa syödä.
Jos ne nyt kalaks lasketaan niin joo, syöhän ne niitä ja kalapulliaKalapuikkoja?
pakastealtaan kalapuikoissa ei taida olla kalaa kuin nimeksi mutta kalapullatJos ne nyt kalaks lasketaan niin joo, syöhän ne niitä ja kalapullia
Aika ankea nurkkahetkiViimeksi ku Kyöpeli komensi mut nurkkaan niin sinne ei saanu ottaa mukaan sarjakuvia, olutta tai muutakaan kivaa.
Eikä tässä vielä kaikki: pariskunnan poistuttua se mummo hyökkäs mun kimppuun ja pilas viimeiset kymmenen minuuttia mahdollisuuksistani tehokkaaseen työskentelyyn. Ei tullu essee valmiiks, sen sijaan sain tietää, kuinka historia ei oo oikein tyypillinen oppiaine naisille ja tuskin historia naisia kiinnostaakaan, ja kuinka hänen eräs asiakas joskus myös kävi lukiota ja joutui uusimaan äidinkielen kirjoitukset.Ai fiil juu sister.
Olin tos kahvilassa ihan kaikessa rauhassa lukemassa päivän lehteä. Paikalle ampuu kolmen naisen seurue joiden elämäntehtävä on pitää satanallista meteliä. Yks ottaa oman lehden ja leväyttää sen pöydälle siten, et puolet mun lehdestäni jää alle. Eikä edes lue sitä vaan keskittyy älämölöön puhelimessa ja kavereidensa kanssa.
Saako raskaana olevalta naiselta kysyä, että tahdotko turpaasi?
Jos kyseessä olis ollu lauma miehiä niin olisin lyönyt kummemmin kyselemättä.
Mutta kumman housujen?Tarkemmin ajatellen; kerran töissä autoin yhtä mummua pukemaan ja toinen tissi jumittui hetkellisesti housun vyötärön alle. Siis sillä mummulla
pakastealtaan kalapuikoissa ei taida olla kalaa kuin nimeksi mutta kalapullat
mummo oli oikeassa, naisille tyypillisiä (ja hyvin soveltuvia) oppiaineita on tyttöjen käsityöt, kotitalous ja terveystietoEikä tässä vielä kaikki: pariskunnan poistuttua se mummo hyökkäs mun kimppuun ja pilas viimeiset kymmenen minuuttia mahdollisuuksistani tehokkaaseen työskentelyyn. Ei tullu essee valmiiks, sen sijaan sain tietää, kuinka historia ei oo oikein tyypillinen oppiaine naisille ja tuskin historia naisia kiinnostaakaan, ja kuinka hänen eräs asiakas joskus myös kävi lukiota ja joutui uusimaan äidinkielen kirjoitukset.
Hyvin osas kannustaaEikä tässä vielä kaikki: pariskunnan poistuttua se mummo hyökkäs mun kimppuun ja pilas viimeiset kymmenen minuuttia mahdollisuuksistani tehokkaaseen työskentelyyn. Ei tullu essee valmiiks, sen sijaan sain tietää, kuinka historia ei oo oikein tyypillinen oppiaine naisille ja tuskin historia naisia kiinnostaakaan, ja kuinka hänen eräs asiakas joskus myös kävi lukiota ja joutui uusimaan äidinkielen kirjoitukset.
Mahtais naapuri suuttua, jos tiibii alkais varottamatta nakkelemaan sitä kivilläHeittelet kivillä ku näät seuraavan kerran
Salaisuuden verho peittäköön armeliaasti tämän detaljinMutta kumman housujen?
tämä 2+ sivusto ilmoitti tuosta äskenCan't Get Enough of Your Stuff
mikä palkinto tuo oikein on ?
Se tarkottaa et kaikki tyqqää sustatämä 2+ sivusto ilmoitti tuosta äsken
Saat kohta postissa ketjuprenikan HopeaToffeen kuvalla. Onnittelut!tämä 2+ sivusto ilmoitti tuosta äsken
Voi vittu, just kaikki missä mää en oo hyvä. Sukupuolenvaihdosleikkaus here I come!!mummo oli oikeassa, naisille tyypillisiä (ja hyvin soveltuvia) oppiaineita on tyttöjen käsityöt, kotitalous ja terveystieto
Se tarkottaa et kaikki tyqqää susta
Voi vittu, just kaikki missä mää en oo hyvä. Sukupuolenvaihdosleikkaus here I come!!