The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Korppi: pituus jopa 70cm siipien kärkiväli: 2x pituus = jopa 140cm
Merikotka: 69-91cm siipien kärkiväli 190 - 240cm

Yleensä korppia pietään variksen kokoisena mutta korppi on iso lintu.
Eli jos oli kolme kertaa korppia isompi niin ufo on ainut vastaus.
Tai suhtharvinainen viimeinen lentävä dinosaurus.
;)
Iso tuokin
Lintumaailman ennätyksiä
Jättiläisalbatrossi - (Diomedea exulans)

  • Tuntomerkit: Alta lumivalkoinen. Höyhenpuku vaihtuu alun suklaanruskeasta asteittain, monien sulkasatojen jälkeen pääosin valkeaksi, mutta väreihin jää tummaa, mustaakin. Hyvin pitkät ja kapeat siivet, joiden kärkiväli 2,5 - 3,5 metriä.
 
sanoppa muuta, meidänkään porukan lihanjaossa ei huonolla tuurilla saa


häätyy toivoa
Mä muistan yhä ekat ulkofileepihvini. Mutsin miesystävä plättäsi fileenpalan pöytään ja totesi että tänään syödään pihvejä. Mutsi ois tietty paistanut ja hauduttanut herkun umpikuivaksi ja sitkeäksi mut onneksi mäkin olin paikalla puoltamassa pikaista paistoa ja maustamista vain suolalla ja pippurilla. Herrantähden miten hyvää ja suussasulavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja ruuttis
Iso tuokin
Lintumaailman ennätyksiä
Jättiläisalbatrossi - (Diomedea exulans)

  • Tuntomerkit: Alta lumivalkoinen. Höyhenpuku vaihtuu alun suklaanruskeasta asteittain, monien sulkasatojen jälkeen pääosin valkeaksi, mutta väreihin jää tummaa, mustaakin. Hyvin pitkät ja kapeat siivet, joiden kärkiväli 2,5 - 3,5 metriä.
On mutta ei tuollakaan ole kolme kertaa isompi siipien kärkiväli kuin korpilla joka siis jopa 140cm.
 
Sirahvoinen, semmosta se on opiskelijaelämä joskus. Mikähän siinä onki ettei osaa iloita ku meni hyvin, vaan miettii vaan miksei menny paremmin? Tietty pitää olla tervettä itsekritiikkiä ja parantamisen varan tiedostamista, mutta joskus kannattaa vaan lepäillä hetki laakereillaan (y)

Siellä on ihan siistiä ja puolikas on onnellinen pikkupikkukirahvi, uso sie minnuu *halii*

Ämpäristä tietty valuu stressiä ja paskaa loputtomana virtana, siitä rististä on kieltämättä vaikea keksiä lohdullista sanottavaa :mad:
No kyllä mää tiedän ettei mulla oikeesti oo ton koulun kanssa mitään hätää, mut kai se on vaan tää yleisplörtsy olo tänä päivänä.
Ja puolikas tyyty kyllä ihan iloisena kompromissiin, et luetaan "iltasatu" huomenna päivällä, halas mua ja sanoi että oon ihana ja lupas totella kiltisti huomenna. Vähänkö meinas alkaa nyhveröä äitiä itkettään noin reipas poika :cry::love:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Ei ei, mää luen sitä echon illuminatiketjun linkkiä. Ei herätä paranoijaa, mut onhan toi ny aika mielenkiintosta. Yks kaveri uskoo tohon illuminatiin, ja se aina välillä kertoo jotain tosta.
ei se nyt mikään salaisuus ole että ihmisiä kuuluu tuohon kerhoon. lievää suurempaa vaan tuo liiottelu kerhon vallasta ja vielä maailmanlaajuinenki. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä