Öitä NamunenNukkuaika
nuo tuolla ylempänä, mä puhuin piiskaamisesta ja nuo on heti riisumassa kaikki.Missä
Voi Toffo, sää oot vaan nukkunu ja mää oon joutunu yksin markkinoimaan meiän tuotetta, tunnettuudessa on kyllä parantamisen varaa, famiki oli jo unohtanu kokonaan
Mää oon käsittäny, et 'piiskaaminen' tarkoittaa palstalla hyvää juttuanuo tuolla ylempänä, mä puhuin piiskaamisesta ja nuo on heti riisumassa kaikki.
Onneksi en ole millään lailla osallinen moiseennuo tuolla ylempänä, mä puhuin piiskaamisesta ja nuo on heti riisumassa kaikki.
Ensin riisutaan ja sitten piiskataan, vai miten se meninuo tuolla ylempänä, mä puhuin piiskaamisesta ja nuo on heti riisumassa kaikki.
Mitennii vaan "palstalla"Mää oon käsittäny, et 'piiskaaminen' tarkoittaa palstalla hyvää juttua
Pikaisesti googlettamalla jokivarren lentäjä valkoisine pyrstönalusineen on merikotka. Meren yllä ne vaan lentelevät niin korkealla että moinen yksityiskohta on jäänyt huomaamatta.joo, on sillä alavatta aika vaalea mutta ihte pursto on tummempi
Tuokin on hyväMatula kymmeneltä
http://www.iltapulu.fi/tv/Kahden+keikka
siitä mä en tienny mitään.Mää oon käsittäny, et 'piiskaaminen' tarkoittaa palstalla hyvää juttua
Kirahvi sen luki väärin, minä vaan katselin ensin väärin mutta luin oikeinnuo tuolla ylempänä, mä puhuin piiskaamisesta ja nuo on heti riisumassa kaikki.
Nii-i, mattojakin piiskataanMitennii vaan "palstalla"
Jaa häh? Mitä tai ketä nyt piiskataan ja missä?
(ei passais käydä saunassa, tipahtaa)
Tuon kirahvi luki väärin ja siitä se sitten lähti.uskallappas niin saat risua meiltä kaikilta.
Meilläpäin ne tampataanNii-i, mattojakin piiskataan
Ai jukra. Risua. Ihan oikeaa risua.Tuon kirahvi luki väärin ja siitä se sitten lähti.
Aina oppii uuttasiitä mä en tienny mitään.
Tampataan, piiskataan, hakataan mattoja, monia nimiä löytyyMeilläpäin ne tampataan
Niin meilläkin......Meilläpäin ne tampataan
On tää ketju vaan semmonen sivistyksen kehtoAina oppii uutta