Enpä muista enää mitä exappi joi.muistan että kauan sitten ravintolassa sai votkaa oikealla puolukkamehulla.
ihan juomakelposta sekotusta se oli.
Joskus ainakin tapioo ja olikohan sisu toinen.
Enpä muista enää mitä exappi joi.muistan että kauan sitten ravintolassa sai votkaa oikealla puolukkamehulla.
ihan juomakelposta sekotusta se oli.
se on vot vot harasooJaahans,se olis sit tän päivän ketjuilut siinä kun panemista irlissä pukkaa
Mukavaa irliäJaahans,se olis sit tän päivän ketjuilut siinä kun irliä pukkaa
siis 55/60 on huippupisteetNo saatana. Hyvin olin opetellu jutut kokeeseen: unehtu vaan yks sivu lukulistalta kokonaan ja missasin sen vuoksi kuuden pisteen arvosta kysymyksiä
Yhyy. Harmittaa. Äikän esseestäki sain vaa 55/60 p. ko laitoin kahteen puolipisteen kohtaan tavallisen pilkun.
Lopetan koulun ko ei oo savannille menestystä suotu, ja palaan siivoojaks
Höpö, höpöNo saatana. Hyvin olin opetellu jutut kokeeseen: unehtu vaan yks sivu lukulistalta kokonaan ja missasin sen vuoksi kuuden pisteen arvosta kysymyksiä
Yhyy. Harmittaa. Äikän esseestäki sain vaa 55/60 p. ko laitoin kahteen puolipisteen kohtaan tavallisen pilkun.
Sirahvilta tais lipsahtaa pikkunen humble bragsiis 55/60 on huippupisteet
ei mun poika saanu koskaan tommosia pisteitä ja silti se pääsi uliopistolle
On olemassa kananmunapieru, jolta edes kaasunaamari ei suojaa, vaan uhri tuupertuu tajuttomana maahan. Varo siis kananmunia syöneitä ihmisiä.Pääsi pieru
täällä ei muuten mielipiteitä peruta sitte millään. klikkasin sulle ton peukalon alaspäin eikä sitä voi perua.No saatana. Hyvin olin opetellu jutut kokeeseen: unehtu vaan yks sivu lukulistalta kokonaan ja missasin sen vuoksi kuuden pisteen arvosta kysymyksiä
Eikö sitä voi muka vaihtaa?täällä ei muuten mielipiteitä peruta sitte millään. klikkasin sulla ton peukalon alaspäin eikä sitä voi perua.
no saihan sen peruttua kun vähän viittii katella.Eikö sitä voi muka vaihtaa?
Muita ainakin voi.
no saihan sen peruttua kun vähän viittii katella.
Kokeilin ja voiEikö sitä voi muka vaihtaa?
Muita ainakin voi.
uskallappas niin saat risua meiltä kaikilta.Lopetan koulun ko ei oo savannille menestystä suotu, ja palaan siivoojaks
mä en kertaakaan, onko niin huono ettei kerralla jaksa keskittyä kattomaan. neljännellä näkee lopunkin.Neljät häät ja yhdet hautajaiset tulis tänään, on kyllä nähty varmaan jo parikin kertaa.
Aha, enpä huomannut jos mun viestiin kokeilit.Kokeilin ja voi
No mua vituttaa ko täydellisyys on noin pienestä ja tyhmästä virheestä kiinni. 9 1/2 yhestä edellisen äikänkurssin tehtävästä johon tuli typo. Sekö vasta ottiki päähänsiis 55/60 on huippupisteet
ei mun poika saanu koskaan tommosia pisteitä ja silti se pääsi uliopistolle