The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No saatana. Hyvin olin opetellu jutut kokeeseen: unehtu vaan yks sivu lukulistalta kokonaan ja missasin sen vuoksi kuuden pisteen arvosta kysymyksiä :mad:
Yhyy. Harmittaa. Äikän esseestäki sain vaa 55/60 p. ko laitoin kahteen puolipisteen kohtaan tavallisen pilkun.
Lopetan koulun ko ei oo savannille menestystä suotu, ja palaan siivoojaks :cry::cry:
 
No saatana. Hyvin olin opetellu jutut kokeeseen: unehtu vaan yks sivu lukulistalta kokonaan ja missasin sen vuoksi kuuden pisteen arvosta kysymyksiä :mad:
Yhyy. Harmittaa. Äikän esseestäki sain vaa 55/60 p. ko laitoin kahteen puolipisteen kohtaan tavallisen pilkun.
Lopetan koulun ko ei oo savannille menestystä suotu, ja palaan siivoojaks :cry::cry:
siis 55/60 on huippupisteet

ei mun poika saanu koskaan tommosia pisteitä ja silti se pääsi uliopistolle
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Pääsi pieru :confused:
On olemassa kananmunapieru, jolta edes kaasunaamari ei suojaa, vaan uhri tuupertuu tajuttomana maahan. Varo siis kananmunia syöneitä ihmisiä.
Sama vaikutus tulee usein myös chilipähkinöiden ja banaanin jälkeen.
Tosin chilipähkinöitä syöneen henkilön pieru ei pelkästään haise hirveälle, vaan polttaa ison reiän housuihin ja huonolla tuurilla takana seisovalle ihmiselle kolmannen asteen palovamman.
 
No saatana. Hyvin olin opetellu jutut kokeeseen: unehtu vaan yks sivu lukulistalta kokonaan ja missasin sen vuoksi kuuden pisteen arvosta kysymyksiä :mad:
Yhyy. Harmittaa. Äikän esseestäki sain vaa 55/60 p. ko laitoin kahteen puolipisteen kohtaan tavallisen pilkun.
Lopetan koulun ko ei oo savannille menestystä suotu, ja palaan siivoojaks :cry::cry:
täällä ei muuten mielipiteitä peruta sitte millään. klikkasin sulle ton peukalon alaspäin eikä sitä voi perua. :oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä