Eikä tee mitään mömmöjä mieli,syö suklaata mielummi.Mömmöö ei tarvii enää nii paljoo Vaikka mieli tekis
Eikä tee mitään mömmöjä mieli,syö suklaata mielummi.Mömmöö ei tarvii enää nii paljoo Vaikka mieli tekis
Joka pierua pijättellee sillon muutaki salattavvaaPääsi pieru
Ei se mun irliin vaikuta vai pitäiskö mun muka mennä mettäänOnnex kohta alkaa hirvenreputus
Ja vattakin voi tulla kipeäksiJoka pierua pijättellee sillon muutaki salattavvaa
pitäis tietenki, jos ei muuta nii sieniä hakemaan.Ei se mun irliin vaikuta vai pitäiskö mun muka mennä mettään
Kyllä mä ton luinkansanvaunujen tehdas on myyny n, 11 miljoonaa tiisseliautoa väärillä ei päästöarvoja täyttävillä moottorinohjaus ohjelmilla.
tulee laskua tehtaalle enemmän kun tarpeeks.
jos nyt ketään kiinnostaa.
Sieniä....pitäis tietenki, jos ei muuta nii sieniä hakemaan.
Ja keräisin kaikki myrkyllisetpitäis tietenki, jos ei muuta nii sieniä hakemaan.
No jos haluut hirveksen ni ei se muu autaEi se mun irliin vaikuta vai pitäiskö mun muka mennä mettään
Kirahvi eilen vähän sekoili näissä sivumäärissä.Heheee, alle 40 sivuu
Sun erikoisherkkua?Sieniä....
En mä niitä ampua osaa
No jos haluut hirveksen ni ei se muu auta
on on, just yksilta tein puolukkarahkaa ja puolukkapiirakkaa.Ja keräisin kaikki myrkylliset
Eikös puolukoita(kin) ole tähän aikaan?
Jos saisi bannin, sitten ehkä voisi löytyä se irlikinOnko toi mystinen irl sama kuin banni???
No sillä repulla pyyvätEn mä niitä ampua osaa
Noi sun ruokavaivasi tiedetään, mut jos voissa paistetut kanttarellit ei maistu tai lampaankääpäpihvi niin silloin on jossain jotain pielessä.Sieniä....
Exanoppi teki puolukkamehua jota exappiukko joi viinan kanssaon on, just yksilta tein puolukkarahkaa ja puolukkapiirakkaa.
Dääm, unohdin jo tuonNo sillä repulla pyyvät
Pärjään ilman niitäkin.Noi sun ruokavaivasi tiedetään, mut jos voissa paistetut kanttarellit ei maistu tai lampaankääpäpihvi niin silloin on jossain jotain pielessä.
muistan että kauan sitten ravintolassa sai votkaa oikealla puolukkamehulla.Exanoppi teki puolukkamehua jota exappiukko joi viinan kanssa
Eipäs peukutella alaspäin siellä