The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä en kertaakaan, onko niin huono ettei kerralla jaksa keskittyä kattomaan. neljännellä näkee lopunkin. :oops:
En mä huonoa yleensä toista kertaa katso :D

Enpä tiedä montako kertaa olen nähnyt esim pretty womanin, elokuvissa kävin aikoinaan katsoon 2 kertaa ja muutamia kertoja tullut telkasta. Tai thelma&louise, titanic, mitähän nyt muita moneen kertaan katsottuja olisi, en muista :oops:
 
Voi Toffo, sää oot vaan nukkunu ja mää oon joutunu yksin markkinoimaan meiän tuotetta, tunnettuudessa on kyllä parantamisen varaa, famiki oli jo unohtanu kokonaan :cry::cry:
No mutta, yks markkinointisuunnitelma on pian valmis. Sama säkki myyntiin tummanvihreänä xxl-kauppaan nimellä Hirvi'O'sac. Pinkkinä, vaaleanvihreänä ja -keltaisena ja sinisenä Lastentarvikkeeseen nimellä Baby'O'Sac. Bannerit pyörimään tuonne yläreunaan ja näkyvyys on taattu.
 
No mutta, yks markkinointisuunnitelma on pian valmis. Sama säkki myyntiin tummanvihreänä xxl-kauppaan nimellä Hirvi'O'sac. Pinkkinä, vaaleanvihreänä ja -keltaisena ja sinisenä Lastentarvikkeeseen nimellä Baby'O'Sac. Bannerit pyörimään tuonne yläreunaan ja näkyvyys on taattu.
Eli siis pastelliversiolla pyydystetään vauvoja..? Tuota, pitäsköhän meiän jutella firman lakimiehen kans tästä eka o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä