The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiedän, että sinä et loukkaannu. Moni muu saattaa loukkaantua ja ihmetellä, et taas AaKoo yrittää päteä kertomalla itsestäänselvyyksiä.
Mulle mikään autoon liittyvä ei ole itsestäänselvyys :D

Mutta hyvä juttu se että eksän kaveri sanoi jos tulee jotain ongelmia auton suhteen, voin soittaa ja isomman rempan voi sitten sen se kaveri tehdä :)

Eilen kun oli tuossa parkkiksella niin sanoi et mitäs jos eksä menee ohi ja soittaa/laittaa viestiä mitä täällä teki. Vastas samassa sanovansa että teen sun hommias :D
Siis autonkorjauksia :D
 
vierailija
Tarviin apua (ei liity ketjuun), mutta meillä pitää kuviksessa suunnitella oma tuotemerkki ja tuote, jota se valmistaa. Vinkkejä tarvitaan, pitää olla torstaina 24.9.2015 tehtynä! Haluaisin jonku erimaankielisen nimen mutta ei oo pakko. lukiolainen ekavuotinen.
 
Tarviin apua (ei liity ketjuun), mutta meillä pitää kuviksessa suunnitella oma tuotemerkki ja tuote, jota se valmistaa. Vinkkejä tarvitaan, pitää olla torstaina 24.9.2015 tehtynä! Haluaisin jonku erimaankielisen nimen mutta ei oo pakko. lukiolainen ekavuotinen.
Toi on reilua, että heti kättelyssä kerroit kyseessä olevan koulutehtävä.
Semmoiset on annettu sinun pohdittavaksesi, ei muiden.

Sinuna perustaisin TrendSetter- nimisen mainostoimiston ja miettisin mitä kaikkea sen ympärille pystyy kehittämään.
 
Jos vinkuhihna menee katki niin voi korjata sukkahousuilla, isot pojat puhuneet sellaisia:cautious:
Olen kuullut saman urbaanilegendan mutta en ole koskaan itte viittiny kokeilla.

Ihan syystä, et vähäisen kokemukseni mukaan sukkahousut venyy ja ovat siliteltävän liukkaita milloin oikeassa käytössään. Ja muistini mukaan niihin tulee helposti reikiä ja saumapakoja vaikka niitä ei rasittaisi kuin katseella.

Uskoisin, et tarina on lähtöisin tilanteesta- hupsis, auto on rikki, riisu sukkahoususi.
 
Niin siis mä kävin päiväsellä kaupalla.

Mut nyt on röökit loppu.

Miten tyhmä voi ketjupolttaja olla jos kaupalla käydessään unohtaa ostaa röökiä?

Seuraavaksi unohdan oman nimeni. Ja sit kehitän iskulauseet ihan uusiin sfääreihin ja alan vaan koputtelemaan oviin ja kysyn, et anteeksi mut asunko mä täällä.
 
Hirmu iso lintu lähti lentoon rannan kuusenlatvasta, kun menin laittaman saunaa päälle. Ja tietenkin se lensi niiden kuusenlatvojen taakse etten nähnyt mikä. Ärsytys!

Sääksiä ei oo näkynyt kuin kerran tänä kesänä ja merikotkatkin katosivat kevään jälkeen. Ja haikara se ei ollut eikä jokailtainen ruskosuohaukkakaan vaan isompi.
 
Hirmu iso lintu lähti lentoon rannan kuusenlatvasta, kun menin laittaman saunaa päälle. Ja tietenkin se lensi niiden kuusenlatvojen taakse etten nähnyt mikä. Ärsytys!

Sääksiä ei oo näkynyt kuin kerran tänä kesänä ja merikotkatkin katosivat kevään jälkeen. Ja haikara se ei ollut eikä jokailtainen ruskosuohaukkakaan vaan isompi.
oisko voinu olla koppelohavukka taikka huuhkaja?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä