ja hyvin toimii ?150e meni, tuossa oli myös korvaus vaihtotyöstä.
Ei olisi ottanut mitään mutta enhän mä nyt ilmaiseksi ala teettään
ja hyvin toimii ?150e meni, tuossa oli myös korvaus vaihtotyöstä.
No nyt tiedät ettet toiste maistakyllä mä sitä maistoin, puistattaa ajatuskin.
Niin on, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Ja onneksi varmistetaan ettei ole muuta. Selästä ja rinnasta löytyi aristava paikka. Toivottavasti nyt auttaisi nopeesti noi lääkkeet.Tylsää, kun saa vain kipulääkkeitä ensihätään vaikka on jo kärsinut enemmän kuin hetken.
halvalla pääsit jos nyt pelaa niinkö pitääki150e meni, tuossa oli myös korvaus vaihtotyöstä.
Jepja hyvin toimii ?
Elleivät ala auttaa, niin käy oikeasti kiropraktikolla tai jollakulla muulla niksauttajalla. Mulla setä painoi kaksi kertaa ihan varoen selkärangan vierestä kylkiluiden alkukohtaa ja sit napautti hassulla "vasaralla" kummankin päähän ja mä olin kunnossa.Niin on, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Ja onneksi varmistetaan ettei ole muuta. Selästä ja rinnasta löytyi aristava paikka. Toivottavasti nyt auttaisi nopeesti noi lääkkeet.
NiinpäNiin on, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Ja onneksi varmistetaan ettei ole muuta. Selästä ja rinnasta löytyi aristava paikka. Toivottavasti nyt auttaisi nopeesti noi lääkkeet.
tarkotat että tulpanreiästä tsekattiin puristustahdin aikana syntyvät paineetJep
Sillä oli mukana myös joku painemittari (?) jolla katsoi tulppien puristusvoiman (?) tjsp
Oli saanut kaveriltaan lainaan.
olipas taitava setäElleivät ala auttaa, niin käy oikeasti kiropraktikolla tai jollakulla muulla kiksauttajalla. Mua setä painoi kaksi kertaa ihan varoen ja mä olin kunnossa.
Juuhalvalla pääsit jos nyt pelaa niinkö pitääki
Juu, just tuotarkotat että tulpanreiästä tsekattiin puristustahdin aikana syntyvät paineet
jos tuon testin tuloksissa olis ollu häikkää niin olis saattanu foorti päätyä paaliinJuu, just tuo
ilmeisesti sitten
sorry, mää oon käyny siellä provoilemassaSaan syövän tosta mv-lehtiketjusta
Ei onneksi ollut.jos tuon testin tuloksissa olis ollu häikkää niin olis saattanu foorti päätyä paaliin
se testi paljastaa syvällä moottorin uumenissa olevia pahoja vikojaEi onneksi ollut.
Justhan ne tulpat perjantaina uusittinkin.
Ok, no tuon tulos oli hyväse testi paljastaa syvällä moottorin uumenissa olevia pahoja vikoja
itse tulpan kans asialla ei ole muuta tekemistä kuin etää testi tehdään tulpan reiästä
En ole edes kurkkassut sitä.Saan syövän tosta mv-lehtiketjusta
Sun päähän ja omaan? Ettei vaan ois ollu joku maagikkoElleivät ala auttaa, niin käy oikeasti kiropraktikolla tai jollakulla muulla niksauttajalla. Mulla setä painoi kaksi kertaa ihan varoen selkärangan vierestä kylkiluiden alkukohtaa ja sit napautti hassulla "vasaralla" kummankin päähän ja mä olin kunnossa.
Sun päähän ja omaan? Ettei vaan ois ollu joku maagikko
Familla kävi tuuri ajopelin suhteen jos sataanviiteenkymppiin selvis. Monella korjaamolla eivät tohon rahaan laita edes valoja päälle halliin.jos tuon testin tuloksissa olis ollu häikkää niin olis saattanu foorti päätyä paaliin