The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: famipala
Niin on, mutta parempi sekin kuin ei mitään. Ja onneksi varmistetaan ettei ole muuta. Selästä ja rinnasta löytyi aristava paikka. Toivottavasti nyt auttaisi nopeesti noi lääkkeet.
Elleivät ala auttaa, niin käy oikeasti kiropraktikolla tai jollakulla muulla niksauttajalla. Mulla setä painoi kaksi kertaa ihan varoen selkärangan vierestä kylkiluiden alkukohtaa ja sit napautti hassulla "vasaralla" kummankin päähän ja mä olin kunnossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Jospa tässä sais sitten viimein nukuttua yöt. Alkaa väsyttämään ku 5-6 yötä nukkunut huonosti. Joo toivotaan että auttaa.
 
jos tuon testin tuloksissa olis ollu häikkää niin olis saattanu foorti päätyä paaliin
Familla kävi tuuri ajopelin suhteen jos sataanviiteenkymppiin selvis. Monella korjaamolla eivät tohon rahaan laita edes valoja päälle halliin.

Ja fiksu korjaaja kun ei ekana lähteny kokeilemaan suuttimien vaihtoa vaan hoksi, et vika saattaa olla halvempikin.

Muistan yhden auton joka aikansa kävi tyhjäkäyntiä ihan hyvin, mut ajoon lähtiessä hyytyi ja mä varmasti kolme päivää metsästin koneen lämpenemisestä johtuvia mahdollisia vikoja kunnes tajusin bensansuodattimen. Kolmen markan osan ja viiden minsan työn vuoksi ihan käyttöajopeli oli suuressa vaarassa mennä paaliin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä