The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ponterosa on ainoo elokuva, joka on itkettäny mua huonoudellaan.

Mut mää oonki tämmönen itkupilli, ei vaadi kovin kummosta ohjelmaa ko meikäläinen pillittää. Noloin itkuohjelma on ehkä master chef....
Vähän sama täällä tai ainakin silmä kostuu :)

Tai ei vaadi kovinkaan jännittävää niin kädet menee silmien eteen ja kurkitaan sormien välistä :D
 
Tämä selvä :D

No, nyt sillä on ainakin joku autoista tietävä ajanut ja korjaajakin ehkä löytymässä :)
on muuten aika helppo selvittää että mikä se on niistä pytyistä joka ei sytytä:

-sammutetaan auto
-nykäistään tulpanjohto nro 1 irti
-yritetään käynnistää, jos käy kuten äskenkin niin vika oli siinä
-jos ei käynnisty tai käy vielä huonommin niin vika on toisaalla
-sammutetaan
-ykkösen johto takaisin ja nykäistään tulpanjohto nro 2 irti
-jne
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
on muuten aika helppo selvittää että mikä se on niistä pytyistä joka ei sytytä:

-sammutetaan auto
-nykäistään tulpanjohto nro 1 irti
-yritetään käynnistää, jos käy kuten äskenkin niin vika oli siinä
-jos ei käynnisty tai käy vielä huonommin niin vika on toisaalla
-sammutetaan
-nykäistään tulpanjohto nro 2 irti
-jne
Minä en niihin siltikään koske (y)
 
Mää päästenen ärräpäitä aina ko sattuu (ja usein vaikkei sattuskaan), mut en muista kivusta itkeneeni ko yhen kerran. Vauvapuolikas joskus aikanaan kolautti päänsä täydellä voimalla mun kulmalävistykseen ja se koru kolahti luuhun. Kauhee itku pääsi eikä pystyny moneen minuuttiin puhumaan mitään :unsure:
 
Miksi oi miksi mä oon ihan väsyny.
Ei auta. Töihin se on mentävä. Ja huomennakaa ei saa nukkuu ko on yhdeltä vanhempainvartti. *huokaus* hiphei vaa ja öitä kaikille.
Pikaisesti menevää työvuoroa sulle ja hyvää yötä sekä laadukkaita unikuvia edes sille pienelle toville, mitä ehdit nukkumaan :)...koeta saada sen vanhempainvartin jälkeen nukutuksi vielä...
 
Pikaisesti menevää työvuoroa sulle ja hyvää yötä sekä laadukkaita unikuvia edes sille pienelle toville, mitä ehdit nukkumaan :)...koeta saada sen vanhempainvartin jälkeen nukutuksi vielä...
Joo pitää sit illalla koittaa ennen töitä ku pojat on menny isälleen. Hein ollessa kotona nukkumisesta on turha haaveilla, enkä oikeen uskallakaan ku ovat yleensä pihalla iltapäivisin..
 
Joo pitää sit illalla koittaa ennen töitä ku pojat on menny isälleen. Hein ollessa kotona nukkumisesta on turha haaveilla, enkä oikeen uskallakaan ku ovat yleensä pihalla iltapäivisin..
No joo, ei silloin kun on pojat siinä temuamassa mutta josko pääsisit edes toviksi unen makuun hetimmiten sen jälkeen kun oot itekses :)...pidähän huoli itestäsi siellä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä