Honey, i'm home! Pakastepitsa uunissa, lapsi alko kattoman elokuvaa (tänään valvotaan myöhään kun joku nukku koko automatkan). Aattelin antaa sille vielä jälkiruoaks karkkia. Huomenna sit ahkeraa opiskelua ja jotain..
En tiedä kun en ole katsonut niitäviittiskö joku kertoa että mitä nuo relaatioketjut on, viestien sisältö ei oikeen aukea mulle.
vilkase ihmeessa ja kerro mulle jos jotain selviää.En tiedä kun en ole katsonut niitä
jotenki hiipii mieleen joku huhu aiksesta nukkumaanmenosta tälle illalle.Honey, i'm home! Pakastepitsa uunissa, lapsi alko kattoman elokuvaa (tänään valvotaan myöhään kun joku nukku koko automatkan). Aattelin antaa sille vielä jälkiruoaks karkkia. Huomenna sit ahkeraa opiskelua ja jotain..
Ei jaksa ainakaan nytvilkase ihmeessa ja kerro mulle jos jotain selviää.
On ollut mielessä ja mieli maassa. Mutta eiköhän se taas tästä.Tämähän sopii kun monella ollut näköjään kirosanoja mielessä, ainakin nimensä perusteella
mitäs menit turkuun, semmosta se teettää.On ollut mielessä ja mieli maassa. Mutta eiköhän se taas tästä.
Niin mullakin on tylsääOn ollut mielessä ja mieli maassa. Mutta eiköhän se taas tästä.
Vapaamuurareitten metkuja, luulen ma. <- pyramidihymiöviittiskö joku kertoa että mitä nuo relaatioketjut on, viestien sisältö ei oikeen aukea mulle.
Täytyy katsoa myöhemmin, nyt ei jaksaNauroin sikana katsottuani tän äske telkkarista
http://areena.yle.fi/1-1735374
Palstammojen jälkikasvuista taitaa tulla vastaavia sikailijoita
Höh *halaus*On ollut mielessä ja mieli maassa. Mutta eiköhän se taas tästä.
Relaatio on semmonen peli. Siinä on aloitussana ja siihen pitää keksiä tietty määrä aloitussanaan liittyviä sanoja. Ja sit muistaakseni vielä niihin sanoihin liittyviä sanoja.viittiskö joku kertoa että mitä nuo relaatioketjut on, viestien sisältö ei oikeen aukea mulle.
Jos en o väärin ymmärtäny, niin noi relaatiot on sanapelejä ja ketjuissa on niit koskevia vinkkejä.vilkase ihmeessa ja kerro mulle jos jotain selviää.
Rahat takasi jos ei tuu itkua!katoin piruuttani (ja famusen yllyttämänä) pätkän vain elämäätä
hämmästyin ku ne ei märissy?
Siis ei itkenyt(kö)?katoin piruuttani (ja famusen yllyttämänä) pätkän vain elämäätä
hämmästyin ku ne ei märissy?
Jos tää porukka ei itkeRahat takasi jos ei tuu itkua!
tai sitte johtuu siitä että ei näkyny pöydällä viinaaJos tää porukka ei itke
Oliskin erilaisempi tuotantokausi sitten tämä