Famipala taitaa tykätä tosi paljon suklaasta... tässä eilisillan kuvamatskua familasta:
Famipala taitaa tykätä tosi paljon suklaasta... tässä eilisillan kuvamatskua familasta:
...taas siellä rinnuksilla
Sanoppa muuta, sivun kun vaihtaa niin saa järkyttyä
Onneksi ei ollut kahvia suussa, ne olis voinut olla jossain muualla
ei vaan tietokoneen näytöllä...taas siellä rinnuksilla
Tai kirahvin normaali kahvitauko: "Ah kun tuli ihanan lämmin. Eiku mä kaadoinki vaan kahvit syliin."ei vaan tietokoneen näytöllä
Tai noinkinTai kirahvin normaali kahvitauko: "Ah kun tuli ihanan lämmin. Eiku mä kaadoinki vaan kahvit syliin."
eihJospa laittais telkan auki ja katsois tuota Vain elämää.
Etei olisi vahingossa omenapiirakkaa tai omenoita eksynyt joukkoonomituista porkkanapiirakkaa kun maistuu enemmänki omenalle.
ei yhtään, olen niin huono leipomaan ettei ole varaa poiketa ohjeista yhtään.Etei olisi vahingossa omenapiirakkaa tai omenoita eksynyt joukkoon
Voi kirosana taas tätäkin päivää. Tuntuu ettei miun pää kestä viikonloppuja, etenkään keskenään noiden ipanoiden kanssa. Tuntuu etten muuta ehdi tekemään ku ärsyyntymään ja huutamaan (en tykkää), ja siivoomaan ja ja kaikkee muuta epämiellyttävää.
Tai joo, enpä sano miehestä mitään.
Kiitti halista.
Ole hyvä. Toivottavasti nyt tulee parempia päiviä.Kiitti halista.
Ei tunnu olo ollenkaan rentoutuneelta viikonlopun jälkeen, yötkin näen yleensä painajaisia (vähintään jompana kumpana yönä/viikonloppu) että myöhästyn töistä, oon unohtanut tehdä siellä jotain tosi tärkeetä tms. tai sit ne on jotain pahaa lapsista tai jotain ihan sekavaa settiä.