Eikun kamera laukes vahingossa just ku olin vaatteita vaihtamassa, ja nykyteknologia synkronoi kaiken suoraan palstalle???...ja pimppi varmaan oli jo paljaana kun astuit kuvaan
Ja kuvakin oli täällä joMitään en myönnä enkä tunnusta. En se minä ollu ja sitäpaitsi se oli vahinko enkä ollu siellä päinkään.
tai sitte kuva oli ddr:n valvontakamerasta jonka se pirruuttaan laitto sun nikillä palstalleEikun kamera laukes vahingossa just ku olin vaatteita vaihtamassa, ja nykyteknologia synkronoi kaiken suoraan palstalle???
miks ihmeessä et katteleMä en katsele vormuloita enkä iltaleffoja
Hokasin tossa, että eihän mulla vormulat edes näy kun ovat nykyisellään maksukanavilla.En ole tällä vuosituhannella viittinyt iltaleffoja katella, vormulaeväiksi paistelen mehevän pihvin.
Ei ole mitään kanavakorttia että suorana näkismiks ihmeessä et kattele
no joskus sentään on kiinnostanu.Ei ne ole oikein kiinnostaneet enää muutamaan vuoteen.
En mäkää. Mut harkitsen jos kattois illalla kotona puolikkaan kanssa 101 dalmatialaista, ostin dvd.n tänään ko kävin kaupassa.Mä en katsele vormuloita enkä iltaleffoja
Joskus joo onno joskus sentään on kiinnostanu.
taitaa jäädä kattelematta, mutta siunatut hulluudet tuli kateltua pariin kertaan.Hokasin tossa, että eihän mulla vormulat edes näy kun ovat nykyisellään maksukanavilla.
Mut 1800 alkaa teemalla kesäleski.
Silläpä mullakin niiden seuraaminen jäi vaikka en kauheasti enää ennen noiden maksukanavien tulemisiakaan katsellut.Hokasin tossa, että eihän mulla vormulat edes näy kun ovat nykyisellään maksukanavilla.
se on ja kuuluu siihen motorsporttiin.huonoa säkää yms.
Nii-in. Mutta lähes aina suomalaisillase on ja kuuluu siihen motorsporttiin.
Mä onnistun välillä hävittään salasanat yms päästäniettä mä olen sitten taitava näitten koneitten kanssa. onnistuin hävittämään kaikki salasanat ja kirjamerkit koneelta.
Älä välitä. Mun lapsi hävitti kerran koneelta kirjanmerkkipalkin lisäks ääkköset ja kysymysmerkkiä ja pistettä lukuunottamatta kaikki välimerkit. Paras korjausyritys jolla sain ne takas, aiheutti että kirjainnäppäimiä lukuunottamatta melkein kaikki nappulat alko piippaamaan painettaessa. En saanu sitä muuten pois niin oli pakko palauttaa tehdasasetuksilleettä mä olen sitten taitava näitten koneitten kanssa. onnistuin hävittämään kaikki salasanat ja kirjamerkit koneelta.
Kerran automaatilla ollessani jopa kortin tunnusluvun enkä sitten millään sitä muistanut
niin tuttua touhua.Jossain vaiheessa muistelin miten sen tunnusluvun näpyttelen ja sitä kautta muistin
sä voit sentään laittaa lapsen piikkiin. mä en voi muuta kun itteeni syyttää.Älä välitä. Mun lapsi hävitti kerran koneelta kirjanmerkkipalkin lisäks ääkköset ja kysymysmerkkiä ja pistettä lukuunottamatta kaikki välimerkit. Paras korjausyritys jolla sain ne takas, aiheutti että kirjainnäppäimiä lukuunottamatta melkein kaikki nappulat alko piippaamaan painettaessa. En saanu sitä muuten pois niin oli pakko palauttaa tehdasasetuksille
No saat sääki sitä syyttää. Jos se on lähettäny palstan kautta sun koneelle jotain sekotusohjelmia?sä voit sentään laittaa lapsen piikkiin. mä en voi muuta kun itteeni syyttää.