Päivän jatkoaKarkit syöty, sitten siivoilemaan loppuja rästihommia ja sitten se kirja. Vilkuttaa
Päivän jatkoaKarkit syöty, sitten siivoilemaan loppuja rästihommia ja sitten se kirja. Vilkuttaa
No en mää kyl oikeesti kehtaa traumatisoida ketään, ko nukuin ilman (päälly)housujavastuukysymykset voi jättää huomiselle niin ne ei häiritse tänään yhtään.
Näkyikö musta-aukkoNo en mää kyl oikeesti kehtaa traumatisoida ketään, ko nukuin ilman (päälly)housuja
Ei, mut pakarat vilkku...Näkyikö musta-aukko
Ai vitsi tää oli hulvaton ketju Ei oo mun sukulaiset muuten palstaillu pitkään aikaan
Ai vitsi tää oli hulvaton ketju Ei oo mun sukulaiset muuten palstaillu pitkään aikaan
Täällä on tänään hampurilaisia. Saan kuulemma valita täytteeks halloumia tai savulohtanyt olis silakkapihvejä tarjolla.
vormulaeväät pitää olla.
tuo on niiiin nähty jo.Tänään meen illalla ajoissa nukkumaan.
Just piti sanoa samaatuo on niiiin nähty jo.
Vormulaeväitä aloin itekki valmistelemaan Onhan tässä melkein tunti vielä starttiinnyt olis silakkapihvejä tarjolla.
vormulaeväät pitää olla.
Ja mulla on jääny tommoinen taidekuva näkemättä. Nyt harmittaa.
Tuostakin jo noin kauan
Joidenkin nyt vaan olis pitänyt laittaa ne kakkulat silmilleen tai varata pikaisesti aikaa optikolleJa mulla on jääny tommoinen taidekuva näkemättä. Nyt harmittaa.
En o tällä vuosituhannella vormuloita viittiny kattoa.Vormulaeväitä aloin itekki valmistelemaan Onhan tässä melkein tunti vielä starttiin
Eipä ainakan voi väittää, et olis ennennäkemätöntä et kirahvi menee aikasin petiintuo on niiiin nähty jo.
Mitään en myönnä enkä tunnusta. En se minä ollu ja sitäpaitsi se oli vahinko enkä ollu siellä päinkään.ai onks tosta kirahvin etupyllykuvasta jo 3 vuotta
kai sää ny jo voit tunnustaa että ei kommandonahan siinä oltiin?
En ole tällä vuosituhannella viittinyt iltaleffoja katella, vormulaeväiksi paistelen mehevän pihvin.En o tällä vuosituhannella vormuloita viittiny kattoa.
Iltaleffaa varten aattelin laittaa hampurilaiset.
...ja pimppi varmaan oli jo paljaana kun astuit kuvaanMitään en myönnä enkä tunnusta. En se minä ollu ja sitäpaitsi se oli vahinko enkä ollu siellä päinkään.