niin täälläki.Lahdessa aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta
niin täälläki.Lahdessa aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta
Aa, tarkoitit tuota.palstalla voi laittaa toisen mustan nikin ignored member listalle jolloin mikään tämän kirjoittama juttu ei näy
itekki oon laittanu muutaman pahimman vittuilijan
Ootko varma ettei vaan pukkais vainoharhaa?oon aiemminkin jo osannut epäillä mutta tuo savukalajuttu tuo vahvistuksen
Yleensä munkin aamu alkaa pelkällä kahvilla. Ei maistu heti kun herää.Meillä ei muuten mies syö ollenkaan aamupalaa, lipittää vaan kahvia ja mie sitten mutustelen aamupala.
Mie en taas jaksaisi lounaaseen asti ilman aamupalaa, verensokeri heittelisi liikaa ja tulisi huono olo ja 1 aamulääke mielellään otetaan ruuan kanssa. ei varmaan koskaanYleensä munkin aamu alkaa pelkällä kahvilla. Ei maistu heti kun herää.
Krapulassa ollessa ei varsinkaan mikään maistu. Ai niin mutta eihän mulla ole koskaan tuollaisia
pakko oli vähän muokata sun viestiä.Monille harmaille tuo giljotiini olis kaikkein paras, toki mustillekin jos joku niistä on jostain syvältä sieltä
Mie juon kahvia maidon kanssa,joskus kun herkkuttelen niin kookoskermaa päälle, sokeria tai makeutusaineita en käytä. Harvoin juon enää aamukahvit,päiväkahvit kyllä joka päivä. Jokaisella on oma makunsa.Kaikki ei tykkää kahvista ja sitä juodaan monella tavalla. Mustana, maidon kanssa, sokerin ja maidon kanssa.
Mulla aina kahvi maidon kanssa, ei sokeria.
En muista minkä ikänen olin kun ekan kerran maistoin, suht pieni kai ja sanoin kuulemma aina lisää
Täti kertonut.
Vaikka sitten noinkinpakko oli vähän muokata sun viestiä.
Mä kokeilin laittaa harmaat estolistalle mutta se ei onnistu. Ketään rekkautunutta en viitti, vois mennä hyviä juttuja sivu suun.Monille harmaille tuo esto olis kaikkein paras, toki mustillekin jos joku niistä on jostain syvältä sieltä
Tuo melkeinpä päiväannos täälläkin.Mää juon kahvin maidolla. Kahvia aamulla ja päivällä, kyläillessä ja joskus illallaki. Ei oo enää niin paha kofeiiniaddiktio, nykyään pärjä 2-4 mukillisen voimin entisen 8-10 sijasta
Tai sitten saisi istua pytyllämietin just että mahtais olla melkonen oksennustauti jos jois muutaman kupillisen kaffia.
no yökTai sitten saisi istua pytyllä
Joo, ei se onnistukaan.Mä kokeilin laittaa harmaat estolistalle mutta se ei onnistu. Ketään rekkautunutta en viitti, vois mennä hyviä juttuja sivu suun.
Parempi vaihtoehto kuitenkin kuin oksentaminenno yök
Rekkis vois olla parempi sana tuohonRekkautunut. Kuulostaa lyhenteeltä rekaksi/rekkalesboksi muuttuneelle.
Rekkis on rekkalesbon lyhenneRekkis vois olla parempi sana tuohon