The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kaikki ei tykkää kahvista ja sitä juodaan monella tavalla. Mustana, maidon kanssa, sokerin ja maidon kanssa.
Mulla aina kahvi maidon kanssa, ei sokeria.

En muista minkä ikänen olin kun ekan kerran maistoin, suht pieni kai ja sanoin kuulemma aina lisää :D
Täti kertonut.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Yleensä munkin aamu alkaa pelkällä kahvilla. Ei maistu heti kun herää.
Krapulassa ollessa ei varsinkaan mikään maistu. Ai niin mutta eihän mulla ole koskaan tuollaisia :whistle: :D
Mie en taas jaksaisi lounaaseen asti ilman aamupalaa, verensokeri heittelisi liikaa ja tulisi huono olo ja 1 aamulääke mielellään otetaan ruuan kanssa. :) :Dei varmaan koskaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kaikki ei tykkää kahvista ja sitä juodaan monella tavalla. Mustana, maidon kanssa, sokerin ja maidon kanssa.
Mulla aina kahvi maidon kanssa, ei sokeria.

En muista minkä ikänen olin kun ekan kerran maistoin, suht pieni kai ja sanoin kuulemma aina lisää :D
Täti kertonut.
Mie juon kahvia maidon kanssa,joskus kun herkkuttelen niin kookoskermaa päälle, sokeria tai makeutusaineita en käytä. Harvoin juon enää aamukahvit,päiväkahvit kyllä joka päivä. Jokaisella on oma makunsa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä kokeilin laittaa harmaat estolistalle mutta se ei onnistu. Ketään rekkautunutta en viitti, vois mennä hyviä juttuja sivu suun.
Joo, ei se onnistukaan.

Rekkautumispakko olis ihan hyvä, mutta toisaalta jos joku haluaa kirjoittaa jotain arkaa aihetta tai sellaista mitä ei halua nikillä kirjoittaa ettei tunnisteta tms.

Mutta sitten voisivat tehdä sen vaikka vauvapalstalla (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä