The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
että mä olen sitten taitava näitten koneitten kanssa. onnistuin hävittämään kaikki salasanat ja kirjamerkit koneelta. :cry:
Mä onnistun välillä hävittään salasanat yms päästäni :D
Kerran automaatilla ollessani jopa kortin tunnusluvun enkä sitten millään sitä muistanut :D

Jossain vaiheessa muistelin miten sen tunnusluvun näpyttelen ja sitä kautta muistin :)

Täytyis varmaan kirjoittaa salasanat johonkin paperille jos/kun dementia pahemmin iskee :D
Sitten kuitenkin hävitän sen paperin johonkin (y) :D
 
että mä olen sitten taitava näitten koneitten kanssa. onnistuin hävittämään kaikki salasanat ja kirjamerkit koneelta. :cry:
Älä välitä. Mun lapsi hävitti kerran koneelta kirjanmerkkipalkin lisäks ääkköset ja kysymysmerkkiä ja pistettä lukuunottamatta kaikki välimerkit. Paras korjausyritys jolla sain ne takas, aiheutti että kirjainnäppäimiä lukuunottamatta melkein kaikki nappulat alko piippaamaan painettaessa. En saanu sitä muuten pois niin oli pakko palauttaa tehdasasetuksille :cautious:
 
Älä välitä. Mun lapsi hävitti kerran koneelta kirjanmerkkipalkin lisäks ääkköset ja kysymysmerkkiä ja pistettä lukuunottamatta kaikki välimerkit. Paras korjausyritys jolla sain ne takas, aiheutti että kirjainnäppäimiä lukuunottamatta melkein kaikki nappulat alko piippaamaan painettaessa. En saanu sitä muuten pois niin oli pakko palauttaa tehdasasetuksille :cautious:
sä voit sentään laittaa lapsen piikkiin. mä en voi muuta kun itteeni syyttää. :oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä