The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
jotenki hiipii mieleen joku huhu aiksesta nukkumaanmenosta tälle illalle. :whistle:
Enpä varautunu siihen, et lapsi nukkuu kahden tunnin päiväunet ja herää seittemältä illalla :cry:
Ja myöhään on suhteellinen käsite. Mun myöhään valvominen on yleensä johonkin kahteen-neljään asti, poikanen taas menee yleensä kahdeksalta tai yhdeksältä nukkumaan, niin sen myöhänen on vähän aikasemmin ko mun :D Elän toivossa, että jo kymmenen-yhdentoista aikaan pääsis petiin.
 
..jaahans, pukkaisko ja tyrkkäiskö se ihan halituksia koko sakille näin sunnuntai- illan kunniaksi, kun oomme kaikki tähän hetkeen ja pisteeseen kuitenkin selviytyneet :)....?No, en oota teijen vastauksia vaan pistän virtuaalirutistukset liikenteeseen nnnnyyyytttt :D*halaaruttaan kaikkia lämpimästi*
 
Jos tää porukka ei itke (y)

Oliskin erilaisempi tuotantokausi sitten tämä :D
..nää, miten mä en tohon usko ollenkaan, ettäkö siellä olis niin paatunutta sakkia, ettei kyynel kirvahtaisi :)...kyllä siellä vielä niiskutellaan ja vetistellään, se on varma juttu se!

Mutta - ihan jees avausjakso (vaikket ehtinytkään mukaan), Antin kaveri Ville yllätti hurrrrrrjan positiivisesti omalla vedollaan(y) ja Villen kaveri Antti taas - huh huijakkaa, joo - mä tykkäsin :)! On se melekonen peto:rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hellurei!

Päiväkännit Turussa oli loistava idea vielä muutama tunti sitten. Nyt vähän arveluttaa huominen herätys töihin. o_O

Mä vihaan tätä madafakin darraaa... :whistle:
*halaa*...mutta arvatenkin toi kupin nostelu erittäin laadukkaassa seurassa oli kuitenkin sen kaiken arvoista :)...eli ei muuta kuin very bad hair day- pipoa kehiin vaan ja se kaikista kyykyttävin ilme kauniille kasvoillesi, niin huominenkin päivä sujuu suhisevilla suksilla päätökseensä (y)...sie niin selviit, nöy vöriis pitsinen :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä