Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli 75 euroa. Katsoin kotisiivouspalveluiden (onkos toi yhdyssana? Älkää tulko sanomaan minulle mitään etten osaa suomen kieltä ja kirjoitan hoono soomi) hintoja ja näyttää olevan keskimäärin 45.00 per tunti ja minimi kaksi tuntia. Jannella on suurin piirtein samat taksat näköjään. Ettei ainakaan hintojen takia ole kauhean kallis. Paitsi jos pitää ajella autolla yms ees taas niin sitten kertyy toki hintaa.
 
vierailija
Herra voi sitten taas käydä leikkauksessa veronmaksajien piikkiin.
Ja jos sinä joskus tarvitset apua, pulitat kaiken omasta pussistasi takuulla…? Tää vero virsi on niin vanha ja typerä ettei mitään järkeä. Vieläkö tätä itketään täällä? Me kaikki maksamme veroja. Jannekin. Että siinä meni myös hänen verorahojaan. Kun ihmiset ei muuta enää keksi, mutta pitää kuiteskin valittaa, otetaan tää vero juttu esille. Mitenköhän ne muut julkkikset ovat käyttäneet sun verorahoja? Tai muut ihmiset. Myös tällä sivulla. Meetkö valittamaan siitä heille myös?
 
vierailija
Niin ja pienen köntin salaattia. Missään kommentissa ei mainittu mitään että onpa soosit erikoisia. Otettiin enemmän esille lihavuusleikkaus ja salaatin määrä.
No se taas on teidän ongelmanne jos ette osanneet lukea kommenttiani, mitä sillä tarkalleen tarkoitin. En siis moittinut Jannen lautasella olevia ruokia. Ihmettelin miten lihavuudesta kärsinyt ja lihavuusleikkauksen läpikäynyt ihminen syö. Lautasella on pieni kasa salaattia, ja sitäkin enemmän kahta eri soosia ja perunaa. Samahan se minulle on miten Janne mässäilee, onhan tuo jo nyt nähtävissä että mies on lihonut taas lisää lihavuusleikkauksensa jälkeen. Tuo Jannen täysi lautasellinen näyttää muuten "normaalin" ihmisen annokselta.. Mitä olen asiasta lueskellut, niin käsittääkseni lihavuusleikatut eivät pysty tuollaisia täysiä lautasellisia ruokaa vetämään, syövät kerrallaan vain noin desin verran... (Useamman kerran päivässä tietysti). Mutta Jannehan vetää pizzankin yhdeltä istumalta.
 
vierailija
No se taas on teidän ongelmanne jos ette osanneet lukea kommenttiani, mitä sillä tarkalleen tarkoitin. En siis moittinut Jannen lautasella olevia ruokia. Ihmettelin miten lihavuudesta kärsinyt ja lihavuusleikkauksen läpikäynyt ihminen syö. Lautasella on pieni kasa salaattia, ja sitäkin enemmän kahta eri soosia ja perunaa. Samahan se minulle on miten Janne mässäilee, onhan tuo jo nyt nähtävissä että mies on lihonut taas lisää lihavuusleikkauksensa jälkeen. Tuo Jannen täysi lautasellinen näyttää muuten "normaalin" ihmisen annokselta.. Mitä olen asiasta lueskellut, niin käsittääkseni lihavuusleikatut eivät pysty tuollaisia täysiä lautasellisia ruokaa vetämään, syövät kerrallaan vain noin desin verran... (Useamman kerran päivässä tietysti). Mutta Jannehan vetää pizzankin yhdeltä istumalta.
Senkusta vetää. Mitä se sulle kuuluu? Parempi miettiä omaa elämää.
 
vierailija
No se taas on teidän ongelmanne jos ette osanneet lukea kommenttiani, mitä sillä tarkalleen tarkoitin. En siis moittinut Jannen lautasella olevia ruokia. Ihmettelin miten lihavuudesta kärsinyt ja lihavuusleikkauksen läpikäynyt ihminen syö. Lautasella on pieni kasa salaattia, ja sitäkin enemmän kahta eri soosia ja perunaa. Samahan se minulle on miten Janne mässäilee, onhan tuo jo nyt nähtävissä että mies on lihonut taas lisää lihavuusleikkauksensa jälkeen. Tuo Jannen täysi lautasellinen näyttää muuten "normaalin" ihmisen annokselta.. Mitä olen asiasta lueskellut, niin käsittääkseni lihavuusleikatut eivät pysty tuollaisia täysiä lautasellisia ruokaa vetämään, syövät kerrallaan vain noin desin verran... (Useamman kerran päivässä tietysti). Mutta Jannehan vetää pizzankin yhdeltä istumalta.
Leikkauksen jälkeen ne desin annokset .Siitä leikkauksesta on jo aikaa niin vatsalaukku on vähitellen venynyt ja voi normi annoksia syödä. Jotkut leikatuthan lihovat taas ylipainoisiksi. Olet oikeassa ettei ole järkevää leikatun jatkuvasti syödä isoja , rasvaisia annoksia ja makeita herkkuja . Oma on vastuunsa.
 
vierailija
Leikkauksen jälkeen ne desin annokset .Siitä leikkauksesta on jo aikaa niin vatsalaukku on vähitellen venynyt ja voi normi annoksia syödä. Jotkut leikatuthan lihovat taas ylipainoisiksi. Olet oikeassa ettei ole järkevää leikatun jatkuvasti syödä isoja , rasvaisia annoksia ja makeita herkkuja . Oma on vastuunsa.
Monet leikatut lihovat takaisin. Onnistumis prosentti, että pystyy pitämään painon pois, on vain 5 prosenttia.
 

Yhteistyössä