Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jannelle kyllä sopisi parta hyvin. (Ei tietenkään tuollainen filtteriparta joka ei pysy paikoillaan kun Janne liikkuu.) Nyt Janne voisikin kasvattaa parran kun hänen ei enää tarvitse meikata. Janne meikkasi Onnenarpaan (meikkivoidetta) joten ei voinut kasvattaa partaa. Muuten olisi ollut partakin meikkivoiteessa. Nyt kun julkisuus on taputeltu Jannen osalta, ei tarvitse enää meikatakaan. Joten miksipä ei kasvattaisi kevyttä partaa?
Jannella joskus ollutkin parta, tummat hiukset minusta olisivat paremman näköiset kun blondattu.
 
vierailija
En ole mitenkään musikaalisesti lahjakas. Mutta miten musta tuntuu että tuo valittu biisi on mahdollisimman helppo laulettava? Ei hirveästi vaadi että noin helpon laulun luikauttaa? Samalla korkeudella vetää koko biisin? Minun korvaani kuulostaa jokseenkin monotoniselta... Joo, joo... Joo, joo... Joo, joo... No eipä tuossa juuri muuta lauletakaan. Joo, joo... Joo, joo, joo, jooo......
 
vierailija
En ole mitenkään musikaalisesti lahjakas. Mutta miten musta tuntuu että tuo valittu biisi on mahdollisimman helppo laulettava? Ei hirveästi vaadi että noin helpon laulun luikauttaa? Samalla korkeudella vetää koko biisin? Minun korvaani kuulostaa jokseenkin monotoniselta... Joo, joo... Joo, joo... Joo, joo... No eipä tuossa juuri muuta lauletakaan. Joo, joo... Joo, joo, joo, jooo......
Mitä sitten? On se taito kyllä aina löytää jotain valittamista. Eiks sun pitäis valittaa sille joka teki tämän laulun? Eiks tää ole joku suomalainen tuttu kipale?
 
vierailija
En ole mitenkään musikaalisesti lahjakas. Mutta miten musta tuntuu että tuo valittu biisi on mahdollisimman helppo laulettava? Ei hirveästi vaadi että noin helpon laulun luikauttaa? Samalla korkeudella vetää koko biisin? Minun korvaani kuulostaa jokseenkin monotoniselta... Joo, joo... Joo, joo... Joo, joo... No eipä tuossa juuri muuta lauletakaan. Joo, joo... Joo, joo, joo, jooo......
Missäs J sanoi että aikoo laulaa jotain aariaa? Eli just.
 
vierailija
Joku oli nyt kirjoittanut Jannelle (ikävän) faktan liittyen tuohon Jannen seuralaispalveluun... 🙈

"SPR:n vapaaehtoiset tekevät tuota ihan ilmaiseksi. Olen yksi heistä ja kävin cockerspanielimme kanssa niin kauan palvelutalossa omaa ystävää ilahduttamassa, samalla saivat henkilökunta ja muut vanhukset Nemosta virtaa."
 
vierailija
Joku oli nyt kirjoittanut Jannelle (ikävän) faktan liittyen tuohon Jannen seuralaispalveluun...

"SPR:n vapaaehtoiset tekevät tuota ihan ilmaiseksi. Olen yksi heistä ja kävin cockerspanielimme kanssa niin kauan palvelutalossa omaa ystävää ilahduttamassa, samalla saivat henkilökunta ja muut vanhukset Nemosta virtaa."
Mutta tuo ei ole Janne ja moni varmaan haluaa Jannen ja suostuu maksamaan siitä. Ite oisin voinut ottaa ystäväni laulamaan synttäreilläni mutta halusin kuuluisan laulajan ja maksoin siitä. Että kyllä se nimi joskus tuo sitä jotain tilanteeseen.
 

Yhteistyössä