The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai niin: sain vakuutusyhtiöltä varsin kohtuullisen korvauksen jos myyn kansanvaunun ruttutukkuun. Pääsen autokauppaan tilaamaan uuden kolffin, itte valitsen värin ja kaikki!

Pitää pohtia otanko sinisen kun käytän paljon farkkuja, väri sointuisi kivasti. Vai katonko vaan minkäväriset kengät sattuu tilaushetkellä olemaan jalassa
 
Ai niin: sain vakuutusyhtiöltä varsin kohtuullisen korvauksen jos myyn kansanvaunun ruttutukkuun. Pääsen autokauppaan tilaamaan uuden kolffin, itte valitsen värin ja kaikki!

Pitää pohtia otanko sinisen kun käytän paljon farkkuja, väri sointuisi kivasti. Vai katonko vaan minkäväriset kengät sattuu tilaushetkellä olemaan jalassa
tulenpunanen sopis sulle

ite haaveilen että saisin säällisen korvauksen varasteusta mopostani jolla rahalla saisin säällisen CB1000R:n
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
ei saa mutta voit fundeerata todistusaineistoa oman keissin taa
Ai niin. Mun piti olevinaan tehd lista asioista jotka haluan ottaa siellä esille, mutta en mä mitään oo tehnyt. Nyt ei vitutakaan ko ei oo tarttennu viikkoon soitella. Perhana. Muistuttakaas nyt kaikki miljoona asiaa mitkä siinä tyypissä on vikana.

Tein kyllä listan toivomuksista tohon kyyditysasiaan, et jos sillä sais homman sovinnolla läpi niin olis ok.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Ai niin: sain vakuutusyhtiöltä varsin kohtuullisen korvauksen jos myyn kansanvaunun ruttutukkuun. Pääsen autokauppaan tilaamaan uuden kolffin, itte valitsen värin ja kaikki!

Pitää pohtia otanko sinisen kun käytän paljon farkkuja, väri sointuisi kivasti. Vai katonko vaan minkäväriset kengät sattuu tilaushetkellä olemaan jalassa
Pinkki tiätysti ku soot tyttö (y):love:
 
Nyt camoon ihan oikeesti. Kaveri pommittaa mua watsappiviesteillä ja se ei niinko keksi mitään muutta puhuttavaa ko Syyrian tilanne ja ISIS. Nytmukaan pääsi Venäjäkin.

Antakaa mun kaikki kestää, se on varmaan lukenu poliittiset mielipiteensä palstalta, sen verran sekavaa settiä :cry::cry:
 
vierailija
ja nyt mun tekee mieli silakkapihvejä etikkaliemessä. :p
Parempia ruotsalaiset hapansilakat
Hapansilakka on säilykeruoka. Kaupassa se myydään aina metallipurkissa hapansilakan voimakkaan hajun takia. Hajun vuoksi hapansilakkaa pidetäänkin ulkoilmaruokana: haju ei lähde vaikkapa vaatteisiin tartuttuaan nopeasti pois, etenkään liemen jouduttua suoraan kosketukseen niiden kanssa.

Hapansilakkapurkki on syytä avata ulkona, sillä paine purkissa on kova

Huhtikuussa 2006 lukuisat suuret lentoyhtiöt, mukaan lukien British Airways ja Air France kielsivät täysin hapansilakan tuonnin lentokoneeseen vedoten silakkapurkkien paineellisuuden aiheuttamaan räjähdysmahdollisuuteen ja näin ollen vaarallisuuteen. Tästä seurasi muun muassa hapansilakan myynnin lopettaminen Arlandan lentokentällä Tukholmassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä