tuommosista en ole kuullutkaanja nyt mun tekee mieli silakkapihvejä etikkaliemessä.
tuommosista en ole kuullutkaanja nyt mun tekee mieli silakkapihvejä etikkaliemessä.
tuommosista en ole kuullutkaan
Niih. Kun tapasin atm niin vein heti hotellihuoneeseen.jaahans
Hauki on muuten ittestään niin mauton kala, voista tulee hyvä säväys. Ja pippurista, suolasta, tillistä ja sitruunasta.oikein pitsi, kala pittää aina paistaa oikeassa voissa
noi homoöljyt on nounou
hauessaki on eroja, joku joesta pyydetty parin kilon hauki on paljo maukkaampi mitä meressä eläny 15 kilonenHauki on muuten ittestään niin mauton kala, voista tulee hyvä säväys. Ja pippurista, suolasta, tillistä ja sitruunasta.
Kalakauppias väitti että on Oulujärvestä pyydettyä. Ostin parikilosen ja pistin puolet pakastimeenhauessaki on eroja, joku joesta pyydetty parin kilon hauki on paljo maukkaampi mitä meressä eläny 15 kilonen
tulenpunanen sopis sulleAi niin: sain vakuutusyhtiöltä varsin kohtuullisen korvauksen jos myyn kansanvaunun ruttutukkuun. Pääsen autokauppaan tilaamaan uuden kolffin, itte valitsen värin ja kaikki!
Pitää pohtia otanko sinisen kun käytän paljon farkkuja, väri sointuisi kivasti. Vai katonko vaan minkäväriset kengät sattuu tilaushetkellä olemaan jalassa
puolivälin haukiKalakauppias väitti että on Oulujärvestä pyydettyä. Ostin parikilosen ja pistin puolet pakastimeen
Punanen vois kyllä olla kiva, sointuu kampaukseentulenpunanen sopis sulle
ite haaveilen että saisin säällisen korvauksen varasteusta mopostani jolla rahalla saisin säällisen CB1000R:n
Ai niin. Mun piti olevinaan tehd lista asioista jotka haluan ottaa siellä esille, mutta en mä mitään oo tehnyt. Nyt ei vitutakaan ko ei oo tarttennu viikkoon soitella. Perhana. Muistuttakaas nyt kaikki miljoona asiaa mitkä siinä tyypissä on vikana.ei saa mutta voit fundeerata todistusaineistoa oman keissin taa
Pinkki tiätysti ku soot tyttöAi niin: sain vakuutusyhtiöltä varsin kohtuullisen korvauksen jos myyn kansanvaunun ruttutukkuun. Pääsen autokauppaan tilaamaan uuden kolffin, itte valitsen värin ja kaikki!
Pitää pohtia otanko sinisen kun käytän paljon farkkuja, väri sointuisi kivasti. Vai katonko vaan minkäväriset kengät sattuu tilaushetkellä olemaan jalassa
Ai vitsi mää sainki hauen virvelillä tuossa taannoin, olinko hieman intona! Ei se kyllä ollu ees paria kiloa tosinhauessaki on eroja, joku joesta pyydetty parin kilon hauki on paljo maukkaampi mitä meressä eläny 15 kilonen
kilonen on ehkä vielähi maukkaampiAi vitsi mää sainki hauen virvelillä tuossa taannoin, olinko hieman intona! Ei se kyllä ollu ees paria kiloa tosin
Pinkki tiätysti ku soot tyttö
Jännittävyys oli siinä parasta Misteri avusti haalimalla kalan veneeseen haavilla ja olemalla asiaankuuluvan vaikuttunut Saalis lahjoitettiin mun tädille eli en ees maistanu.kilonen on ehkä vielähi maukkaampi
Parempia ruotsalaiset hapansilakatja nyt mun tekee mieli silakkapihvejä etikkaliemessä.