On toki!no epäilemättä on mutta onko soveliasta
On toki!no epäilemättä on mutta onko soveliasta
onks siellä hyviä jorinoita?On toki!
En soveliaasta tiiä mutta tommoiset k18- klubit ei o tämmöisen kymppivanhan koltiaisen paikkoja.On toki!
Siellä on parhaat jutut! Eiku tai siis eihän se ketjua voita tietenkään.....onks siellä hyviä jorinoita?
Me voitais tarvita joku oma k40-paikka.En soveliaasta tiiä mutta tommoiset k18- klubit ei o tämmöisen kymppivanhan koltiaisen paikkoja.
öööö, no ensinnäkin puolet on miehiäMiks maailmassa on niin paljon tyhmiä ihmisiä
No joo ei jää mikää enää salaisuudeks ku ei toi itsesensuuri aina toimi siellä.Didin kamerat yltää kaikkialle, nyt voin vaklata sua myös siellä
No ei, hauska tutustua myös tuollain omalla nimelläkin
Noi autoasiat yleensä selviää ihan silla, et ensin funtsii mimmoisen tarttee (montako ovea, istumapaikkaa, farkku, sedani, maasturi jne) ja sit funtsii mitä se saa maksaa. Noilla reunaehdoilla kattelee semmoisen jossa on mahdollisimman vähän kilsoja, kahdet kelpo renkaat ja tuore leima. Käytetyt on yksilöitä, ei niis kande merkkiä etukäteen päättää.Selvittelen autoasiaa ja ei Chevroletia. Pöh.
jaahansNo joo ei jää mikää enää salaisuudeks ku ei toi itsesensuuri aina toimi siellä.
No on kyl juu kiva tutustuu sillai. Ja löytää samanhenkistä seuraa
Olen eri mieltä. Kannattaa miettiä mm varaosien helppoa saatavuutta ja hinnoittelua.Noi autoasiat yleensä selviää ihan silla, et ensin funtsii mimmoisen tarttee (montako ovea, istumapaikkaa, farkku, sedani, maasturi jne) ja sit funtsii mitä se saa maksaa. Noilla reunaehdoilla kattelee semmoisen jossa on mahdollisimman vähän kilsoja, kahdet kelpo renkaat ja tuore leima. Käytetyt on yksilöitä, ei niis kande merkkiä etukäteen päättää.
No johan mä sanoin että se on K18-ryhmäjaahans
Ei niitä tartte:No johan mä sanoin että se on K18-ryhmä
JalkapalloaSerlokki subilla ysiltä!!!
Nuku ensin ja jännitä sitten.Joko saa alkaa jännitää huomista lastenvalvojakäyntiä?
ja nyt mun tekee mieli silakkapihvejä etikkaliemessä.voi vtt, ostin muutaman hiillosnahkisen mutta ne oliko etikkanahkisia
mua on petetty
ei saa mutta voit fundeerata todistusaineistoa oman keissin taaJoko saa alkaa jännitää huomista lastenvalvojakäyntiä?