The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää. Nyt on siskonpoika naitettu. Meikäläiselle ekat häät vissiin pariinkymmeneen vuoteen missä sai olla ihan vaan vieraana.

Tän päivän ilmaiskirjasaalis:
Guareschi- Humoristin perhe- elämää
Pussikaljaromaani
Bergman - Koiran käyttäytyminen
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Pihkula. Varasin pe-la yönkin hotellista ja nyt vaivaa kun luurin ei tullutkaan varausvahvistusta niinko la-su yöstä tuli. On se siis sähköpostissa mutta kun... o_O Mä en näemmä sopeudu muutoksiin hetkessä :D
 
Voi nyt vittusaatanapillupersekyrpäesinahka!!! :devil: Paskoin mun läppärin virtajohdon ja katselin josko sit pitää tilata uus. Joo vittu 169,90€ Verkkokaupassa! Miten voi olla tollanen hinta yhdelle kuppaselle johdolle!? Pitäkää tunkkinne, ja tätä mieltä oon Sonysta: :poop:
Platinastako toi on tehty vai mitä ihmeellistä tossa on? Onko joku syy miks tohon ei käy tavallinen kympin yleismuuntaja?
 
No jos toi sopisi mun Sonyyn, niin se varmaan olisi mainittu tuossa, mutta kun ei ole? Miten toi sitten eroaa tästä vai eroaako?

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/35939/dsvgr/Sony-VGP-AC10V10-verkkovirta-adapteri-Duo-13-ja-Pro-13-malle#product-description
Onhan tossa Sony mainittu??? En tiedä läppärisi mallia joten en hirveesti pysty auttamaan, mut jos liitin sopii, sen napaisuus on oikea, jännite on oikea ja ampeerit vähintään samat kuin originaalissa, niin pitäis pelittää. Samaa Olkiluotoa se läppäri saa joka tapauksessa.
 
Onhan tossa Sony mainittu??? En tiedä läppärisi mallia joten en hirveesti pysty auttamaan, mut jos liitin sopii, sen napaisuus on oikea, jännite on oikea ja ampeerit vähintään samat kuin originaalissa, niin pitäis pelittää. Samaa Olkiluotoa se läppäri saa joka tapauksessa.
No on on Sony mainittu, mutta mun läppärini malli ei ole siellä niiden mallien joukossa. Ties vaikka on sitten vääränkokoinen liitin tai jotain, ettei mahdu tohon mun reikään (ehehehe).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä