vierailija
ei harmainta aavistustaOnneksi olkoon Täällä myös odotellaan kaksosia ja suuri yllätys oli myös koska suvuissa ei moisia ole Veikkailtiinko vielä minkälaiset kaksoset? Meillä todennäköisesti mo-di.
ei harmainta aavistustaOnneksi olkoon Täällä myös odotellaan kaksosia ja suuri yllätys oli myös koska suvuissa ei moisia ole Veikkailtiinko vielä minkälaiset kaksoset? Meillä todennäköisesti mo-di.
onnea kaksosista myös sinne ja ihana, että oli kaikki hyvin ite on vieläkin ihan pyörällä päästäToinen varhaisultra käytynä ja molemmilla kaikki hyvin ja vastaavat viikkoja edelleen
Kun kerroin että vatsa on ollut ns tyhjemmän olonen ja sen takia myös kävinkin uudestaan. Niin veikkaili että horminaalinen turvotus laskenut ja sen vuoksi olo ns tyhjempi.
Vierähti kyllä taas yks kivi harteilta, koska oon ressannut asiaa ihan hulluna.
Mä odotan kolmatta ja vaikka tiedän et kyllä tää iloksi muuttuu kun pahoinvointi loppuu, niin on tämä tosi tuskallista ja koko elämänilo tuntuu häviävän ku kokoajan vaan kuvottaa. Tämän takia meiän lapsilla on isot ikäerot, ja en kyllä aio tän olon takia raskautua enää ikinä, vaikka ison perheen olisinkin halunnut.Tänään on ollut tosi tuskallista, kuvotus seurannut koko päivän. Aamupuuro oli tosi vaikea saada alas. Nyt illalla ei mee oikein mikään alas. Iltaruokaa muutama haarukka kunnes tökkäs, kaurapuuroa keitin ja sitäkin vain pari teelusikkaa nassuun. Sit sain puolikkaan viilin uppoamaan. Nyt tekis mieli vesimelonia kun muistin et sitä ois jääkaapissa, mut pitäis olla syömättä jotta vatsa ois tyhjä ennen bonjestaa. Musta on kuoriutunut oikea kurkku monsteri, toki söin sitä ennenkin mut en niin paljon kuin nykyään. Lähes joka aterialla pitää saada kurkkua. Se on vähän niin kuin kurkku ja päivä. ja voi juku kotimainen kurkku on kallista talvella. Puoliso ei tunnu ymmärtävän jatkuvan kuvotuksen vaikutuksia.
Ainiin jäin miettimään, kuka nauttii oikein raskaudesta? Sisko sano muista nauttia raskaus ajasta, se on loppujen lopuksi lyhyt, älä tressaa ja murehdi koko aika. Miten tästä voi nauttia jos kuvotus ja huono olo on jatkuvaa?
Hedew täällä siis kirjoitti, olinkin lentänyt täältä pihalleHelou, täällä aika sekavin tunnelmin. Varhaisultrassa juuri ja juuri syke näkyi, mikä on hieno asia, mutta viikot oli vasta 6+2 siellä, kun muutoin olisi ollut 7+1. En tiedä onko tämä kuinka tavallista ja pitääkö olla huolissaan... aikamoista vuoristorataa pääkopalle tämä. Jotenkin sitäkin tosiaan vähän pelästyi ja alkoi miettiä tarkoittaako se, että kaikki ei ole kuten pitää.
Mulla sama tilanne! Kk laskettuna tänään pitäisi olla 7+0 muttta maanantain varhaisultrassa selvisi että olinkin todennäköisesti 5+1. Siellä näkyi vain raskauspussi ja ehkä hentoinen ruskuaispussin reuna mutta muuta ei vielä selvinnyt.Helou, täällä aika sekavin tunnelmin. Varhaisultrassa juuri ja juuri syke näkyi, mikä on hieno asia, mutta viikot oli vasta 6+2 siellä, kun muutoin olisi ollut 7+1. En tiedä onko tämä kuinka tavallista ja pitääkö olla huolissaan... aikamoista vuoristorataa pääkopalle tämä. Jotenkin sitäkin tosiaan vähän pelästyi ja alkoi miettiä tarkoittaako se, että kaikki ei ole kuten pitää.
Joo, ei mullakaan kätilö sanonut että olisi jotenkin huolestuttavaa, mutta itse kun on kaikesta vähän liiankin huolissaan niin se jätti taas ilmaan kysymysmerkin, kun oli tietty aatellut ultran vain selventävän asioita. Ja toki noin varhaisessa ultrassa ei näe kaikkea muutenkaan, sitä minulle ainakin sanottiin, että nämä on ne asiat jotka tässä vaiheessa nähdään.Mulla sama tilanne! Kk laskettuna tänään pitäisi olla 7+0 muttta maanantain varhaisultrassa selvisi että olinkin todennäköisesti 5+1. Siellä näkyi vain raskauspussi ja ehkä hentoinen ruskuaispussin reuna mutta muuta ei vielä selvinnyt.
Tänään siis 5+4 ja ens maanantaina toivon (6+1) että nähdään jotain muutakin, ehkä jopa sydämensyke!
Itse en tästä huolestunut kun kätilö sanoi että hyvin normaalilta vaikuttaa. Toki sanoi että vielä ei tuon ultran perusteella poissulkea kaikkea eli pitää odottaa ensi viikon ultraan. Katsotaan ja toivotaan parasta, muuta tässä ei oikein voi tehdä.
niinpä! Meillä on kohta 2v yritystä (ei lapsia lainkaan) ja tämä on kolmas plussa - ekalla yrityskierroksella tärppäsi mutta olikin tuulimuna ja nyt heinäkuussa oli toinen plussa mutta tuli varhainen keskenmeno - niin tietysti vähän jännittää! Mutta onneksi nyt ei ole ollut vuotoa eli ollaan päästy pidemmälle kuin aiemminJoo, ei mullakaan kätilö sanonut että olisi jotenkin huolestuttavaa, mutta itse kun on kaikesta vähän liiankin huolissaan niin se jätti taas ilmaan kysymysmerkin, kun oli tietty aatellut ultran vain selventävän asioita. Ja toki noin varhaisessa ultrassa ei näe kaikkea muutenkaan, sitä minulle ainakin sanottiin, että nämä on ne asiat jotka tässä vaiheessa nähdään.
Toivotaan että seuraavassa näet jo sykkeen!
Mä nukun onneksi kuin tukki ja ei ole mitään ongelmia unen, nukahtamisen, valvomisten kanssa. tosin päivä ennenkun plussasin heräsin pirteänä joskus neljältä ja plussapäivänä oli ihan hemmetin levottomat jalat - siis ihan hirveää ja se aiheutti sillon nukkumiseen ongelmia..ahdisti se olo tosi paljon mut onneks kompressiosukat ja elektrolyytit auttoi.Oletteko saaneet miten nukuttua? Itsellä nukahtamisvaikeuksia ja heräilyä/valvomista. Olisi kiva nukkua kun vielä olisi mahdollista...